‌عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بعد از ۱۵ سال توانستیم با کارلوس کی روش در جام ملت‌های آسیا به مقام سومی برسیم.

فدراسیون فوتبال بسیار شفاف است

قدس آنلاین: ‌به گزارش خبرنگار مهر، محمود اسلامیان با حضور در جمع خبرنگاران درباره روند اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران گفت: این موضوع زیر نظر یک کمیته در حال پیگیری و انجام است. پس از اینکه اصلاحات صورت گرفت در هیأت رئیسه مطرح و مصوب می‌شود. سپس وظیفه داریم آن را در مجمع عمومی فدراسیون و در هیأت دولت به تصویب برسانیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره برخی ابهامات در اسناد مالی منتشر شده گفت: من نمی‌دانم درباره کدام اسناد صحبت می‌کنید. اتفاقاً فدراسیون فوتبال بسیار شفاف است، حداقل ۴ دستگاه نظارتی روی عملکرد فدراسیون دقت دارند، این موضوع بیشتر خوراک رسانه‌ها در روزهای تعطیل فوتبال بوده است.

اسلامیان درباره وضعیت مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال صحبت کرد و گفت: ایشان مشکل قلبی داشت و فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک بیایند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره شکایت کارلوس کی روش مبنی بر اینکه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا گفت: باید بپذیریم بعد از ۱۵ سال سوم شدیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه دیدار رده بندی برگزار نشده است چطور ایران را سوم می‌دانید، گفت: به هر حال جزو چهار تیم برتر آسیا شدیم، آقای کی روش هم شکایت کرده است که به آن رسیدگی می‌کنیم فقط آن آقایانی که علیه کی روش موضع گرفتند خیلی خوب دیدند او با قراردادی به ارزش دو برابر نسبت به رقم دریافتی از ایران به کلمبیا رفت.

اسلامیان در پایان هر گونه اختلاف نظر بین مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها