در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح همبستگی اجتماعی بانوان برای خدمت مومنانه تحت عنوان «پویش همدلی ریحانه‌ها» از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

اجرای طرح همبستگی اجتماعی بانوان برای خدمت مومنانه

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد؛ سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی درباره این پویش گفت: طرح همبستگی اجتماعی بانوان برای خدمت مومنانه در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده و به منظور فرهنگ سازی برای گسترش و ترویج روحیه همدلی و مواسات از طریق جلب  مشارکت نقدی و غیر نقدی  بانوان جهت تهیه اقلام معیشتی، بهداشتی و فرهنگی با رویکرد خدمت‌رسانی به خانواده های محروم اجرا می‌شود.
وی گفت: تبدیل بحران کرونا به فرصت ترویج روحیه همدلی و مشارکت توسط بانوان هدف کلان پویش همدلی ریحانه ها است.
سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی افزود: تعدادی از خانواده‌ های نیازمند از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی شناسایی شده که با اجرایی شدن این طرح بسته‌های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در بین آنان توزیع خواهد شد.
دژبرد گفت: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۶۲۳۹۲۶۷۸ که متعلق به سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی است ویژه کمک‌های نقدی اعلام شده است و  برای کمک‌های غیر نقدی همچون اقلام بهداشتی، معیشتی و فرهنگی  افراد می‌توانند با مراجعه به باغ خاتون واقع در تقاطع بلوار خیام و بلوار توس مراجعه و یا با شماره ۰۵۱۳۷۶۰۰۰۳۲ تماس حاصل کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها