شهردار قوچان گفت: ۲۶ دربند مغازه در ورودی شهر قوچان از مسیر فاروج برای عرضه محصولات سنتی و صنایع‌دستی این شهرستان آماده که تاکنون هشت واحد آن به متقاضیان برای فعالیت تحویل‌شده است.

بازاری محلی برای عرضه صنایع‌دستی و محصولات محلی قوچان فعال‌ شده است

به گزارش قدس آنلاین، شهردار قوچان بابیان اینکه محوطه‌ای سرپوشیده برای روز بازار و جمعه‌بازار این شهر در نظر گرفته ‌شده است، اظهار کرد: در انتهای خیابان شهید بهشتی و پایانه مسافربری قدیم این شهر، مکانی برای این منظور آماده‌سازی شده که قرار بود در ابتدای اسفندماه به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلاً باقی‌مانده است.

علی پیشیار بیان کرد: تعدادی غرفه سرپوشیده به‌عنوان مغازه در این محل آماده‌سازی شده و خط‌کشی‌هایی نیز در محوطه برای جای‌گیری ماشین‌های توزیع میوه صورت گرفته و تنها نصب تابلوهای آن باقی‌مانده که به‌طورقطع راه‌اندازی این مکان موجب رونق آن منطقه نیز می‌شود.

وی بابیان اینکه برای عرضه صنایع‌دستی و محصولات محلی قوچان نیز ۲۶ دربند مغازه در ورودی قوچان از مسیر فاروج آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: تاکنون هشت متقاضی با مصوبه شورای شهر و حمایت‌های فرمانداری، واحدهای خود را تحویل گرفته‌اند و حتی قرار بود در نوروز نیز عرضه محصولات انجام شود که کرونا این اجازه را نداد.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها