ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت‌های سازمان مپ شهرداری مشهد تقدیر کرد.

تقدیر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی  از سازمان مپ شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در پی شیوع بیماری کرونا سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به‌صورت شبانه روز در بحث مدیریت پسماندها اعم از عادی و بیمارستانی، ضایعات ساختمانی، رفت و روب شهری و ضدعفونی معابر شهری فعال بود، به همین دلیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان از این فعالیت‌ها تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ابوالفضل کریمیان، مدیرعامل سازمان مپ شهرداری مشهد به‌صورت اجمالی به فعالیت‌ها و گستردگی کاری این سازمان اشاره کرد و گفت: تنوع کاری در این مجموع بسیار بالا است. جمع‌آوری پسماند خشک به روش‌های مختلف از مبدا تا جمع‌آوری نخاله و ضایعات ساختمانی و همچنین دفن پسماندهای بیمارستانی و حوزه ماشین آلات خدمات شهری تنها قسمتی از فعالیت‌های این سازمان است.
وی افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا که بسیاری از سازمان‌ها و نهادها تعطیل و فعالیت نداشته‌اند و پرسنل این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی در راستای سلامت و بهداشت عمومی جامعه فعالیت خود را دو چندان کرده‌اند.
گفتنی است در پی بازدید دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به همراه هیات همراه به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان، لوح تقدیر و تندیس خدمت جهادی به مدیر عامل سازمان مپ تقدیم شد.

منبع: شهرداری مشهد

برچسب‌ها