همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی «گامی به سوی نور» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

مسابقه قرآنی «گامی به سوی نور» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه در راستای ترویج معنویت و اخلاق از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت حرم مطهر امام هشتم(ع) در طول ماه میهمانی خدا برگزار می‌شود.
ارسال تصویر یکی از روش‌های شرکت در مسابقۀ قرآنی «گامی به سوی نور» است که علاقمندان می‌توانند از قرائت قرآن، نماز، دعا و سفره‌ های ساده افطاری خود در منزل تصاویری گرفته و به نشانی سایت: haram.razavi.ir و یا از طریق شبکه های اجتماعی ایتا، گپ و تلگرام به آدرس: @razaviadmin۲ با هشتک گام نور( # گام _نور) ارسال کنند.
همچنین پاسخ به سوال مسابقه روزانه دیگر روش شرکت در این مسابقه قرآنی است و علاقمندان فرصت دارند تا ساعت ۲۴ هرشب نام مسابقه و عدد گزینه‌ صحیح را همراه با نام و نام خانوادگی به سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند.
مهلت شرکت در مسابقه تا عید سعید فطر می‌باشد. جوایز این مسابقه هرشب هشت نگین انگشتری متبرک حرم مطهر رضوی است و اطلاع رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام خواهد شد.
یادآور می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها