در آستانه ماه مبارک رمضان، نماهنگ دو زبانه فارسی و آذری «قرار سلام» به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تولید شد.

نماهنگ «قرار سلام» ویژه ماه مبارک رمضان تولید شد

به گزارش قدس آنلاین، نماهنگ قرار سلام به منظور انتقال حال و هوای معنوی زیارت حرم مطهر رضوی به محبان دور و نزدیک امام هشتم(ع) در دوران مقابله با بیماری کرونا و توقف موقت حضور زائران و مجاوران در این بارگاه ملکوتی با حضور نوید اطاعتی به عنوان خواننده در مدت حدود پنج دقیقه تولید شده است که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در فضای مجازی منتشر شد.

شعر این اثر توسط ولی‌الله کلامی(بخش آذری)، سید حسین سیدی و سید محمدرضا یعقوبی‌آل سروده شده است. همچنین امیر فتاحی تهیه‌کننده، کارگردان و تدوین‌گر، سید محمد جواد شفیعی تنظیم‌کننده آهنگ، سید علی حسینی تصویربردار و مهدی محمدیان گرافیست آن هستند.

در این نماهنگ، نماهایی از حال و هوای این روزهای حرم مطهر رضوی، ضریح مطهر، گنبد و گلدسته‌های این بارگاه نورانی، صحن‌ انقلاب اسلامی و عرض ارادت و سلام مردم به حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) از راه دور به چشم می‌خورد.

یادآور می‌شود، واحد آوای رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های اجراهای زنده سرود در محافل مختلف و معابر شهری در شرایط کنونی جامعه، نماهنگ‌های متنوعی را به مناسبت‌های ملی و مذهبی ویژه انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های سیما در دو ماهه اخیر تولید کرده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها