همزمان با آغاز ماه ضیافت‌الله، خدام بارگاه منور رضوی در قالب پویش «رزمایش مهربانانه خادمین امام رئوف(ع)» ۸۰ هزار بسته‌ معیشتی برای توزیع بین نیازمندان آماده کردند.

توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در پویش «مهربانانه خادمین امام رئوف(ع)»

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به شرایط ناخواسته‌ اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیاز اقشار کم برخوردار جامعه به مساعدت‌های مالی، جمعی از خادمان فراش، دربان و کفشدار آستان مقدس امام مهربانی‌ها در پویش مردمی کمک به نیازمندان در قالب اهدا بسته‌های معیشتی مشارکت می‌کنند.

از آنجایی که سفره‌های افطاری امام رئوف سالیان قبل در صحنین حرم مطهر گسترانده می‌شد و امسال شیوع ویروس منحوس کرونا مانع توفیق خدمتگزاری همچون سال‌های گذشته شده است، با تاکید تولیت آستان قدس رضوی، عملیات بسته‌بندی ارزاق از این پس در فضای متبرک رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام خواهد شد تا این خدمت کماکان تداوم یابد و فضای معنوی حرم مطهر با طعم و بوی متبرک به منازل و سفره نیازمندان منتقل شود.

این اقدام خدام بارگاه نورانی علی بن موسی الرضا(ع) به پیروی از سیره‌ حضرت ابوالحسن الرضا(ع) و در تحقق رسالت خطیر اسلامی و انسانی، همگام با آحاد مردم خیرخواه در رزمایش مواسات انجام می‌شود.

شایان ذکر است، اقلام اهدایی این پویش شامل یک کیسه برنج، سویا، حبوبات، ماکارونی، خرما، پنیر، رب، چای، شکر، روغن و مرغ، به مبلغ دو میلیون ریال در ساک اهدائی آستان قدس رضوی است که با نشان رزمایش مهربانانه خادمین امام رئوف به نیازمندان اهدا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها