در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه‌های اهدای خون مشهد و شهرستان‌های استان پس از افطار آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر اهدای خون خواهند بود.

 پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی از همه اقشار مردم خداجو و نوع‌دوست دعوت نمود برای حفظ ذخایر انواع فرآورده‌های خونی و تامین نیاز حیاتی بیماران به این فراورده‌ها، در طول ایام ماه مبارک رمضان نیز به پایگاه‌ها مراجعه و با اهداء خون خویش از زیباترین انفاق در ماه انفاق و عبادت ‌بهره‌مند گردند.

  انتقال خون استان به داوطلبان روزه دار اهداء خون توصیه کرده تا ساعتی پس از افطار برای اهداء خون به پایگاه‌ها مراجعه نموده، پس از اهداء خون تا سحر تغذیه مناسبتری همراه با مصرف بیشتر مایعات داشته باشند، در طول روز از فعالیت‌های سنگین پرهیز نمایند و در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار نگیرند.

آدرس پایگاه‌های فعال اهداء خون مشهد در ماه رمضان:

 پایگاه امام رضا (ع) : میدان شریعتی (تقی اباد) ابتدای خیابان دانشگاه

 پایگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی (میلاد) : بولوار استقلال، بین استقلال ۲ و ۴

 پایگاه شهید کریمی: بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم آباد

پایگاه مهر: نبش بلوار ابوطالب ۳۳

پایگاه‌های اهداء خون خراسان رضوی در ماه رمضان از  ساعت ۲۱ تا ۱ بامداد فعال خواهند بود. همچنین پایگاه امام رضا (ع) در مشهد همه روزه در ماه مبارک رمضان صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ فعال‌ است و داوطلبانی که مایل به اهداء خون در صبح باشند می‌توانند به این پایگاه در ساعت اعلام شده مراجعه نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها