رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: موضوع تمدید تاریخ وکالت‌های تاریخ گذشته تعویض پلاک خودرو در استان در حال پیگیری است و به زودی این مشکل تعیین تکلیف می‌شود.

تعیین تکلیف تمدید وکالت‌های تاریخ گذشته تعویض پلاک خودرو در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: خدمات مراکز تعویض پلاک خودرو در استان از امروز  آغاز شده و ارائه خدمات به صورت زوج و فرد انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو، تاریخ وکالت برخی از شهروندان به پایان رسیده و این موضوع برای آنها مشکلاتی ایجاد کرده ‌است.
رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: امروز مذاکرات و پیگیری‌های خوبی در خصوص تمدید تاریخ این وکالت‌نامه ها با دادستانی مشهد و دادگستری استان صورت گرفت و به زودی این مشکل مراجعان حل می‌شود.
دهنوی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام مراکز تعویض پلاک خودرو افزود: در راستای  سیاست های بهداشتی، مراقبتی و فاصله‌گذاری‌های لازم برای کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات دراین مراکز به صورت زوج و فرد ارائه می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا، اسفند ماه پارسال در خبری اعلام کرد به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، آنهایی که می خواهند نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند و آنهایی که وکالت دارند می توانند نقل و انتقال خودرو را به سال آینده موکول کنند و حتما این کار را انجام بدهند و اگر مدت اعتبار وکالت نامه آنها محدود است می توانند نسبت به افزایش مدت اعتبار آن اقدام کنند.

همچنین رانندگان خودروهایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن‌ها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده را ندارند و می‌توانند تردد کرده و جریمه هم نخواهند شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به  پنج هزار و ۶۵۰ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها