تفاهمنامه همکاری مشترک در حوزه حمل و نقل و ترافیک میان شهرداری مشهد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به امضا رسید.

امضای تفاهمنامه همکاری میان شهرداری مشهد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، شهردار مشهد امروز در مراسم امضای این تفاهمنامه با تاکید بر ایجاد هماهنگی بیشتر میان پلیس راهور و شهرداری مشهد در راستای ایجاد نظم و انضباط ترافیکی گفت: در همین راستا پیگیر راه اندازی ناحیه ویژه قضایی ویژه مسائل ترافیکی با همکاری دستگاه قضائی هستیم که امیدواریم این ناحیه ویژه قضائی تا تیرماه امسال دایر شود.

محمد رضا کلایی افزود: هماهنگی و همدلی خوبی میان مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای خدمت رسانی بهتر به زائران و مجاوران وجود دارد و یکی از نمادهای این تفاهم و همدلی، تحقق بخش زیادی از ظرفیت های ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه در حوزه ترافیک است.

وی با اشاره به تلاش برای  دستیابی به توسعه حمل و نقل عمومی پاک ادامه داد: بر این اساس به دنبال توسعه خطوط مترو و تجهیز ناوگان حمل ونقل عمومی به اتوبوس و تاکسی برقی و بهره گیری از موتوربرقی در راستای کاهش آلودگی هوای کلانشهر مشهد هستیم.

شهردار مشهد گفت: همچنین به منظور توسعه زیر ساخت های الکترونیک در ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و عبور و مرور، پارسال مرکز مانیتورینگ پلیس راهور با همکاری شهرداری مشهد راه اندازی شد که امسال باید از نظر نرم افزاری و تعداد دوربین ها ارتقا یابد.

کلایی با بیان این که آمادگی هرگونه همکاری با نیروی انتظامی برای کاهش آسیب های اجتماعی در شهر مشهد وجود دارد افزود: در توسعه فضاها و ابنیه ها از جمله کلانتری و سرکلانتری ها عقب ماندگی هایی وجود دارد لذا تلاش داریم این موضوع در سال ۹۹ مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها