خراسان شمالی- با حضور استاندار خراسان شمالی و فرمانده سپاه جوادالائمه استان، عملیات بهسازی جاده روستایی بین روستاهای قتلیش و پیربز در دهستان گیفان از توابع شهرستان بجنورد کلنگ زنی و عملیات شد.

عملیات اجرایی جاده روستای پیربز آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: سال گذشته فرمانده سپاه پاسداران کشور در سفر به استان اجرای چندین پروژه بزرگ که جزو کارهای نشده است را برعهده گرفت.

وی افزود: با نگاه بلند سپاه پاسداران به نظام و آبادانی کشور، عملیات اجرایی جاده روستای پیربز به قتلش انجام می‌شود و سیستم فنی سپاه استان عهده دار کار است و ادارات استانی مانند راه و شهرسازی راهداری و حوزه معاونت عمرانی استانداری با آنان همکاری خواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با وجود خیر و برکت سپاه پاسداران که به اعتقاد بنده بر مردم منطقه و جهان است، بیشتر از گذشته برای مردم استان خراسان شمالی نیز متجلی می شود و بتوانیم به زودی سایر پروژه ها را نیز کلنگ زنی کنیم.

در ادامه فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه استان خراسان شمالی نیز گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را خدمتگزار مردم می داند و در کنار دولتمردان این را بر خود واجب می داند هر جا نیاز به حضورش برای عملیات اجرایی و محرومیت زدایی باشد حضور یابد.

سردار چمن افزود: سال گذشته فرمانده سپاه پاسداران کشور به استان سفری داشتند که پروژه آبرسانی روستای پیربز افتتاح شد و امسال برای احداث جاده ۱۰ و نیم کیلومتری پیربز به قتلیش که درخواست مردم بود و مصوب و اعتبارات کامل آن معادل ۸ میلیارد تومان تخصیص یافته است، اقدام به کلنگ زنی کردیم.

وی ادامه داد: به طور رسمی عملیات اجرایی آن آغاز شده و پیش بینی ما برای اتمام این پروژه سال آینده است.

برچسب‌ها