گیلان - مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به اهمیت اهدای خون در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: در این شرایط تامین خون برای بیماران خاص، بیماران تالاسمی و بیماران فصلی(فاویسم) اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم همچنان شاهد حضور اهداکنندگان خون و فرآورده‌های خونی باشیم.

تامین خون بیماران خاص و فصلی نیازمند همت جمعی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی انتقال خون گیلان ،بابک پاکدل در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور سپاه قدس و بسیج گیلان در طرح جهادی مبارزه با کرونا و خصوصا اهدای خون، اظهار کرد: این همراهی و همدلی هم عیدانه‌ای بود به بیماران نیازمند و انتقال خون جهت تامین خون و فرآورده‌های خونی و هم الگویی مناسب برای علاقمندان به این سازمان گردید.

پاکدل با اشاره به اهمیت اهدای خون در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: در این شرایط تامین خون برای بیماران خاص، بیماران تالاسمی و بیماران فصلی(فاویسم) اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم همچنان شاهد حضور اهداکنندگان خون و فرآورده‌های خونی باشیم.

در ادامه سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: حفظ ذخایر استراتژیک انتقال خون ضروری است و سپاه قدس گیلان در کنار انتقال خون خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی به اهمیت حفظ ذخایر استراتژیک انتقال خون استان گیلان اشاره کرد و افزود: برای تامین خون و فرآورده‌های خونی که اهداکنندگان خون بخش مهم آن هستند باید حفظ شوند و این ذخایر به طور ثابت همکاری خود را ادامه دهند و در شرایط خاص هم ارگان‌ها و نهادهای خاص برای جبران آن همت نمایند که سپاه قدس گیلان تمام ظرفیت‌های خود در این راه در اختیار انتقال خون قرار خواهد داد.

برچسب‌ها