خراسان شمالی- مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی از برندسازی سمنوی استان با حمایت استاندار خبر داد.

سمنوی خراسان شمالی برند سازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ملیحه یغمایی با اعلام این خبر افزود: طرح گسترش محصولات سمنوی استان در راستای تکمیل زنجیره تولید به جهت اشتغال آفرینی و تصاحب بازارهای هدف وارد مراحل اجرایی شد.

وی تصریح کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، حمایت از تولید محصولات منحصر بفرد استان که دارای زیر ساختهای لازم هستند به عنوان یک مزیت نسبی و ضرورت تعریف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر تولید کنندگان سمنوی استان به خصوص در شهرستان درق بانو هستند، این طرح با پیشنهاد و پیگیری دفتر امور بانوان و خانواده و محوریت جهاد کشاورزی و همکاری دستگاه های مرتبط تدوین شد که با حمایت ویژه و تاکید استاندار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گرفت.

یغمایی گفت: پرداخت تسهیلات مناسب و پیش بینی بازار فروش نیز در این طرح در نظر گرفته شده است و امیدواریم که با انجام اقدامات لازم تا انتهای سال ۹۹ بتوانیم گامی در راستای حمایت از سایر محصولات بومی و پرداختن به تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای طرح های زود بازده اقتصاد مقاومتی برداریم.

برچسب‌ها