سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی از آغاز کنتورخوانی حضوری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در این استان خبر داد.

قرائت حضوری کنتورهای گاز در خراسان رضوی با رعایت ضوابط بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین، فرشید دشتی با اعلام این خبر اظهار کرد: قرائت کنتورهای گاز در خراسان رضوی از امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند به صورت حضوری انجام خواهد شد.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی در ادامه با اشاره به رابطه مستقیم پرداخت به موقع صورت حساب گاز با موضوع عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان گفت: شرکت گاز خراسان رضوی در طول چند ماه گذشته مساعدت لازم را درباره نحوه پرداخت گازبها انجام داده و از شهروندان محترم نیز درخواست می‌کنیم تا نسبت به پرداخت به موقع صورت حساب گاز خود به دلیل جلوگیری از انباشت مبالغ گازبهای مصرفی اقدام کنند.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، دشتی یادآور شد: برای رفاه حال مشترکان خانگی گاز طبیعی، دوره سرد سال به‌جای نیمه فروردین‌ماه تا نیمه اردیبهشت‌ماه امسال تمدید شده است. به‌این‌ترتیب بهای گاز مشترکان خانگی تا زمان اعلام‌شده برمبنای فصل سرد محاسبه خواهد شد که این امر موجب کاهش پلکان مورد محاسبه و در نهایت کاهش گازبهای مشترکان خانگی می‌شود.  

یادآور می شود؛ با هدف پیشگیری و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، کنتورخوانی حضوری شرکت گاز خراسان رضوی از اسفند ماه سال گذشته متوقف شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها