دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: طلایه‌داران معروف در مشهد با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا تا کنون ۱۴۵ هزار ماسک تنفسی تولید و در بین نیازمندان توزیع کرده اند.

طلایه‌داران معروف در مشهد ۱۴۵ هزار ماسک تنفسی تولید کردند

به گزارش قدس آنلاین، سید عبدالله ارجاعی افزود: این تعداد ماسک از نیمه فروردین ماه امسال و به وسیله تعدادی از بانوان در سه کارگاه در شهر مشهد تولید شده است.

وی اظهار داشت: تولیدات آموزشی با عنوان سبک زندگی در دوران کرونا با شعار "ما به هم ربط داریم" ویژه فضاهای شهری، بازی، نیایش و سرگرمی ویژه فضای مجازی، شرکت در ضدعفونی کردن اماکن و معابر مختلف، شناسایی و تجلیل از گروه‌های جهادی که در زمینه مبارزه با کرونا فعال هستند و همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم از دیگر اقدامات طلایه‌داران معروف است.

او ادامه داد: تا کنون هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است و دو هزار بسته دیگر نیز آماده توزیع است و تا پایان ماه مبارک رمضان ۹ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

کمیته‌های امر به معروف و نهی از منکر در ۲۷ شهرستان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها