رییس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت: ۲۹۲ هزار و ۵۱۳ بیمار پارسال از خدمات مراکز درمانی و تخصصی تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند.

۲۹۲ هزار بیمار از خدمات تامین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر امیر هوشنگ لوحی افزود: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات دندانپزشکی، پاتولوژی، خدمات سرپایی و معاینه پزشکان عمومی و متخصص و مامایی بهره‌مند شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در ایام بیماری کرونا با رعایت موارد بهداشتی، وقفه ای در خدمات رسانی به بیماران این مرکز ایجاد نشده است.
رییس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت:  با شیوع بیماری کرونا، اقدامات پیشگیرانه ای زیر نظر مدیریت درمان تامین اجتماعی انجام شده  مثلا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی فضای پلی کلینیک تأمین اجتماعی و راه اندازی میز خدمت جهت آموزش موارد بهداشت فردی به مراجعان از این موارد است.
لوحی افزود: با شیوع ویروس کرونا، مدیریت درمان تامین اجتماعی از گروه‌های آسیب پذیر و  بیماران پر خطر دیابتی، ریوی و فشارخون بالای بیمه شده این سازمان حمایت ویژه ای می کند.
وی با بیان این که حدود چهار هزار پرونده بیماری مزمن در تامین اجتماعی سبزوار وجود دارد ادامه داد: برای حفظ سلامت این بیماران، پزشکان این مرکز پس از تماس با  آنها و اطمینان از صحت نسخه موجود در پرونده الکتریکی، داروی مورد نیاز را تجویز و با همکاری پرسنل در منازل بیماران به آنها تحویل می‌دهند.
رییس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت: در مرکز درمانی تأمین اجتماعی سبزوار خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، مامایی، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، نوار قلب، تزریقات و پانسمان با حضور پزشکان عمومی به بیماران ارائه می‌شود.
لوحی افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی سبزوار سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۹۰ با ارتقای به پلی کلینیک با ارائه خدمات تشخیصی درمانی شامل درمانگاه تخصصی ارتوپدی، پزشکی عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و نوار قلب در حال فعالیت است.
جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که افزون بر ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها