رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر نقش مؤثر رسانه‌ها در سالم‌سازی فضای اجتماعی و رشد و تعالی کشور تأکید کرد و گفت: امیدبخشی و ایجاد آرامش در جامعه یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌هاست.

امیدبخشی و ایجاد آرامش در جامعه از مهم‌ترین وظایف رسانه‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی پیش از برگزاری جلسه دادگاه مطبوعات و در مراسم تحلیف هیأت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی در مجتمع قضایی ولایت مشهد، با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در فرآیند رشد و تعالی کشور گفت: بحمدالله فضای تعاملی بسیار خوبی بین مردم، مسئولان و رسانه‌ها در استان خراسان رضوی وجود دارد و امیدواریم این روند با قدرت و قوت استمرار پیدا کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، هیأت منصفه مطبوعات را یک نهاد مؤثر دانست و افزود: در شرایط کنونی باید با تمام توان و در هر سمت و جایگاهی به‌دنبال خدمت به مردم باشیم.

وی بر نقش مؤثر رسانه‌ها در سالم سازی فضای اجتماعی تأکید و خاطرنشان کرد: چنانچه رسانه‌ها را چشم و زبان افکار عمومی محسوب کنیم، هیأت منصفه در این میان می‌تواند یک نقش تعادل‌بخش و نظارت‌کننده ایفا کند.

صادقی امیدبخشی و ایجاد آرامش در جامعه را یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی بیش از پیش به چنین نقش‌آفرینی توسط رسانه‌ها نیازمندیم و رسانه‌ها می‌توانند در ترسیم آینده‌ای روشن مؤثر باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که در این دوره از هیأت منصفه، شاهد تلاش مضاعفی برای پیشبرد اهداف متعالی در حوزه رسانه، مطبوعات و فرهنگ باشیم و تصریح کرد: حرکت مطبوعات در آینده کشور بسیار مهم بوده و ان‌شاءالله شاهد اتخاذ تصمیمات قانونی، حرفه‌ای منسجم و با محوریت مصالح و منافع جامعه باشیم.

در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص موارد قانونی داخلی، مراسم ادای سوگند در حضور رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، رئیس دادگاه‌های کیفری استان خراسان رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی برگزار و آقایان وحدتی شبیری، بیرجندی نژاد، شیخ الاسلامی، حسینی پویا، غفاریان، پورموسی، رفائی، بذرافشان، بنی هاشمی، فیاضی، شریعتی، طباطبائی، محمدیان و خانم درسنی؛ به‌عنوان اعضاء هیأت منصفه جدید جرایم سیاسی و مطبوعاتی برای مدت ۲ سال فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها