رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت: «نبرد انتخابات ۲۰۲۰ برای زیر کنترل گرفتن سنا، همان "نبرد سگ‌های وحشی" خواهد بود» که تعبیر کنایه آمیز او از میزان قساوت و سرنوشت سازی این مبارزات انتخاباتی است که به یک معنا در حکم "مرگ و زندگی" است.

رهبر اکثریت سنا: نبرد انتخابات آینده نبرد بر سر زندگی و مرگ است

به گزارش قدس آنلاین، میچ مک کانل در برنامه رادیویی فاکس نیوز گفت: «فقط بگذارید بگویم که اکثریت مجلس سنا در این دوره به هیچ وجه قطعی نبود. ما همواره از همان آغاز می‌دانستیم و من همیشه گفته ام که این انتخابات، نبردی خونین خواهد بود.»


رهبر اکثریت سنا افزود: «به نظرم دموکرات‌ها نسبت به سال‌های اخیر، راندمان بهتری در مقایسه با ما در امر جمع آوری پول ارائه دادند ولی ما در سال ۲۰۱۴ اکثریت مجلس سنا را در اختیار گرفته و در سال ۲۰۱۶ نیز آن را حفظ کرده و در سال ۲۰۱۸، بر تعداد اعضای خود در اکثریت افزودیم و لذا این واقعیت که دموکرات‌ها قادربه جمع آوری پول بیشتر هستند، نباید تعجب آور باشد. وضعیت جاری این چنین است و ما اکنون خیلی کار داریم.»

مک کانل با اشاره به ویژگی جمهوریخواهان، اظهار داشت: «این طبقه بزرگی است که در سال ۲۰۱۴ اکثریت را به دست آورد، بنابراین از عناصر زیادی برخورداریم و ۲۳ کرسی برای دفاع داریم در حالی که آنها ( دموکرات‌ها) فقط دوازده کرسی دارند.»

او افزود: «فکر می‌کنم نبردی دشوار پیش رو باشد. ما نه خاطر جمع هستیم و نه نگران. این نبرد تا پایان آن بی شباهت به گونه‌ای مبارزه با چاقو در کوچه پس کوچه‌ها نیست.»

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها