ترمز ای بی اس، کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور دنده عقب، ترمز دستی الکترونیک، سنسور نمایش فشار باد لاستیک ها و ... از حمله ویژگی های دیگر اوشان است.

اوشان؛ محصول جدید چانگان با برچسب قیمت 23700 دلاری (+تصاویر)

قدس آنلاین: گروه خودروسازی چانگان به تازگی از یک مینی ون الکتریکی با نام "اوشان الکتریکی" رونمایی کرده که در مرحله اول این محصول برای بازار چین ارائه و فروش آن از 4  می(15 اردیبهشت) آغاز می شود. قیمت پایه این خودرو 23700 دلار است.

با توجه به کلاس تولیدی خودرو به عنوان یک مینی ون؛ از منظر طراحی شباهت های زیادی با محصولات دیگر کمپانی ها وجود دارد اما به هر ترتیب حاصل کار یک خودروی جذاب و کم نقص به نظر می رسد.

این خودرو 4840 میلیمتر در طول، 1860 میلیمتر در عرض و 1840 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2820 میلیمتر است.

فضای داخل کابین نیز طراحی بسیار مناسبی دارد و در تولید آن از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است. الگوی جانمایی صندلی 2+2+4 است. نمایشگر  لمسی 10 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین های محیطی، نمایشگر دیجیتال آمپر، شارژر بی سیم، وای فای داخلی، درب کناری الکتریکی، سانروف پانورامیک(هنوز بطور رسمی تایید نشده)، تنظیم الکتریکی 6 جهته صندلی راننده، گرم کن صندلی و... از جمله امکانات کابین هستند.

اوشان جدید در بخش پیشرانه از موتور الکتریکی 122 اسب بخاری با باتری 57.9 کیلووات ساعت لیتیوم-یون استفاده می کند. برد حرکتی این خودرو در وضعیت شارژ کامل باتری برابر با 400 کیلومتر گزارش شده است.

ترمز ای بی اس، کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور دنده عقب، ترمز دستی الکترونیک، سنسور نمایش فشار باد لاستیک ها و ... از حمله ویژگی های دیگر اوشان است.

منبع: عصر ایران

برچسب‌ها