قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: شرایط مشهد از نظر شیوع کرونا برای شروع تمرینات گروهی مناسب نیست اما گویا مجبوریم به این امر تن بدهیم.

تیم فوتبال شهرخودرو مجبور به آغاز تمرین‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، وحید علیپور با اشاره به اعلام زمان شروع تمرینات برخی تیم‌های لیگ برتر افزود: نمی‌دانیم در شهرهای دیگر وضعیت شیوع بیماری کرونا به چه صورتی است اما آنچه در مشهد وجود دارد این است که این شهر هنوز به وضعیت سفید نرسیده و همچنان وضعیت قرمز است و ما برای شروع تمرینات گروهی تیم نگران هستیم.

وی ادامه داد: طی صحبت‌های مدیران مشهدی که درگیر موضوع کرونا هستند شرایط این شهر برای شروع تمرینات گروهی مناسب نیست اما گویا باید به این امر تن بدهیم، چرا که سازمان لیگ قصد برگزاری مسابقات را دارد.

وی گفت: نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم، از یک طرف جمع کردن بازیکنان در این شرایط سخت است و از طرفی دیگر باید تن به برگزاری مسابقات لیگ بدهیم. باشگاه ما نیز مخالف برگزاری لیگ است چرا که شرایط سختی وجود دارد، ما این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم و بسیاری از باشگاه‌های دیگر نیز همین درخواست را داشته‌اند اما نمی‌دانیم اصرار برگزاری مسابقات از سوی سازمان لیگ به چه دلیل است.

علیپور افزود: فوتبال با شور و هیجان تماشاگرانش آن هم بدون استرس بازیکنان و کادر فنی معنی پیدا می‌کند لذا وقتی قرار است مسابقات را بدون تماشاگر و با ترس و لرز برگزار کنیم چرا آن را لغو نکنیم؟

وی ادامه داد: هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی شروع تمرینات و مسابقات را به باشگاه شهرخودرو اعلام نکرده اما برخی از باشگاه‌ها گویا از شروع مسابقات خبر دارند و تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، با این شرایط ما هم مجبوریم تمرین کنیم در حالی که بازیکنانمان با استرس بسیار روبرو هستند.

وی گفت: علاوه بر آن ما در مشهد مشکل اسکان بازیکنانی را که در هتل مستقر بوده‌اند داریم به ویژه اینکه میروسلاو بازیکن و کوزین مربی خارجی ما در کشورهای خود قرنطینه هستند و نمی‌توانند به ایران سفر کنند و این هم به مشکلات ما افزوده می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها