خراسان شمالی-رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان‌شمالی ازتلاش ویژه پلیس برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: پلیس بر فعالیت واحدهای صنفی مجاز به صورت مستمر نظارت خواهد داشت.

تذکر به بیش از ۱۸۰ واحد صنفی متخلف درخراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا قربانی اظهارداشت: پلیس در حراست از ارزش های اسلامی با همکاری سایر دستگاه های ذیربط، با هرگونه حرمت شکنی از قبیل تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، در اماکن عمومی و صنوف برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: با فرا رسیدن این ماه با برکت پلیس نظارت خود را بر اماکن عمومی افزایش داده و با راه اندازی گشت های تلفیقی در سطح شهر بر صنوف نظارت می کند.

قربانی در تشریح عملکرد پنج روز اول ماه رمضان، افزود: در این مدت پلیس از تعداد ۳۹۹ واحد صنفی بازدید داشته که در این راستا به ۱۸۴ واحد صنفی تذکر شفاهی و همچنین از تعداد ۴۴ واحد تعهد اخذ و به تعداد ۱۷ واحد اخطاریه تحویل داده شد و یک واحد صنفی متخلف نیز برابر دستور قضایی پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در جهت حفظ حرمت ماه مبارک و  همچنین اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‎ها، معابر عمومی اکیدا خودداری کنند.

برچسب‌ها