سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» عنوان کرد که محمد امامی سهمی در سرمایه‌گذاری این فیلم ندارد.

سرمایه‌گذاری محمد امامی در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» تکذیب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» در نامه‌ای خطاب به مدیر عامل خانه سینما سرمایه‌گذاری محمد امامی در این فیلم را تکذیب کرد.

متن نامه سعید سعدی به شرح زیر است:

«مدیرعامل محترم خانه سینما

جناب آقای منوچهر شاهسواری

با سلام

احتراما همانطور که مطلعید چندی پیش نامه‌ای از سوی آقای محمد امامی خطاب به جنابعالی داده شده بود، که صراحتا اعلام حسابرسی فیلم‌ها و سریال‌های نمایش خانگی را که ایشان تولید یا به هر شکلی مالکیت آن آثار را به عهده داشته است را درخواست کرده بودند.

این چندین بار متوالی است که به هر شکلی از سمت رسانه‌ها به فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و این بار از سمت خود آقای محمد امامی این فیلم را جزء تولیدات خود قرار می‌دهند که این امر براساس مستندات موجود خلاف واقع است.

فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده » بسیار به سختی تولید شده‌است، آنقدر سخت که فیلم چهار سرمایه‌گذار دارد و با خون دل ساخته شد و در دل مردم جا باز کرد، این نوع اشتباهات باعث خدشه‌دار شدن آبروی زحمت‌کشان سینما خواهد شد.

به هر شکل این فیلم دارای پروانه مالکیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که چهار شریک در آن قید شده است و نام آقای محمد امامی جزو هیچ‌کدام از سرمایه‌گذاران نیست و اسناد آن موجود و در صورت صلاحدید و نیاز قابل ارائه است.

با آرزوی توفیقات روز افزون

سعید سعدی تهیه‌کننده «مغزهای کوچک زنگ زده»

برچسب‌ها