جورج بوش، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا روز شنبه با انتشار پیامی ویدیویی خواستار اتحاد در بحبوحه شیوع کرونا شد که تا صبح امروز (یکشنبه) با نظرات چهار میلیون مخاطب روبرو شد

واکنش ترامپ به درخواست اتحاد بوش؛ "زمان استیضاح کجا بودید؟"

به گزارش قدس آنلاین، به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، جورج بوش، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا روز شنبه با انتشار پیامی ویدیویی خواستار اتحاد در بحبوحه شیوع کرونا شد که تا صبح امروز (یکشنبه) با نظرات چهار میلیون مخاطب روبرو شد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توییتری نوشت: راستی، از پیام بوش، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تشکر می‌کنم اما او زمان استیضاح کجا بود که بخواهد اختلاف حزبی کنار گذاشته شود. او هیچ جا نبود تا علیه بزرگترین حقه در تاریخ آمریکا حرفی بزند!

بوش در پیامی به مردم آمریکا گفت:‌ "ما نوع بشر هستیم که با هم بر می‌خیزیم یا شکست می‌خوریم؛ ما مبارزان حزبی نیستیم."

او به مردم تاکید کرد تا به یاد بیاورند که "اختلافات چقدر کوچک هستند" و اینکه برای مقابله با دشمن نامرئی با هم باشند و از یکدیگر در دوران این بحران حمایت کنند.

فراخوان او برای وحدت در حالی مطرح ‌شد که طرف‌های سیاسی ایالات متحده بیشتر از گذشته با ترامپ بر سر درگیری روزانه با فرمانداران، سناتورها و نمایندگان دموکرات دچار اختلاف شده‌اند.

بوش در این پیام گفت: این یک چالش و برهه عجیب در زندگی ملت ما و جهان است؛ یک دشمن نامرئی و ظالم برای افراد آسیب‌پذیر و سالخوردگان است. یک بیماری که به سرعت می‌تواند زندگی و نفس آدم را بگیرد. متخصصان پزشکی سلامت خود را برای سلامت دیگران فدا می‌کنند و ما به شدت سپاسگزاریم. مقام‌ها در هر سطحی تمهیدات لازم را برای سلامت عمومی که از همگی ما حفاظت می‌کند، انجام می‌دهند و ما همگی آنچه را که لازم است، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام  

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها