یزد - فرماندار تفت گفت: امید است با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مناسب، شاهد افزایش مشارکت مردم تفت در جشنواره کتابخوانی رضوی باشیم.

 افزایش مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در گرو اطلاع‌رسانی مناسب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تفت، علیرضا نوکار، در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال ۹۹ خواستار برنامه‌ریزی برای پیشبرد برنامه‌های کتابخوانی شد و اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت، دستاوردهای این نهاد در سال‌های گذشته‌ حفظ و برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بیش از گذشته در نقاط شهری و روستایی تلاش شود.

وی با توجه به برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سطح کشور افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مناسب، شاهد افزایش مشارکت مردم شهرستان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی باشیم و ضروری است دستگاه‌های عضو انجمن کتابخانه‌های شهرستان، همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌ها و ترویج کتاب‌خوانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این نشست به برگزاری دهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: باید از پتانسیل فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در کشور به‌منظور دعوت و آشنایی مردم به‌منظور مشارکت در این جشنواره فرهنگی و مهم استفاده کرد .

احسان عابدی افزود : دستگاه‌های عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی در این راستا می‌توانند نقش مؤثری را ایفا کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت نیز به کاهش مشارکت مردم این شهرستان در دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اشاره کرد وگفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در نقاط شهری و روستایی این شهرستان مشارکت مردم در این جشنواره فرهنگی کاهش‌یافته است.

هادی قاسمی، با اشاره به رتبه سومی شهرستان تفت در استان یزد در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سال گذشته تصریح کرد: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده و با همکاری دستگاه‌های عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شرایط در سال جاری نیز بهبود یابد و شاهد افزایش مشارکت مردم در این دوره باشیم.

برچسب‌ها