مسئول جهادی بسیج دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پویش «هر دانشجو یک سفره همدلی» در پی تهیه ۵۰هزار بسته افطاری برای نیازمندان است که از قبل ماه رمضان کارخود را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

تهیه ۵۰ هزار بسته افطاری توسط دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی از آغاز توزیع بسته‌های افطاری پویش «هر دانشجو یک سفره همدلی» که ویژه افراد بی‌بضاعت حاشیه شهر مشهد است، خبر داد. این پویش به همت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های مشهد مقدس در حال انجام است.

سجاد رضایی، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی  در خصوص این پویش گفت: پویش هر دانشجو یک سفره همدلی با هدف تهیه و بسته‌بندی ۱۰۰ هزار بسته افطاری ساده که شامل هفت قلم مواد غذایی از جمله شیر، خرما، نشاسته، پنیر، حلواارده، چای و شکر می‌شود، شروع به فعالیت کرده است و این مواد غذایی داخل بسته‌های ارزاقی که آستان قدس و دیگر نهادها توزیع کرده‌اند، نیست.

وی افزود: ارزش هر بسته، ۵۰ هزار تومان است که هر سهم ۲۰ هزار تومانی از آن با کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود و بقیه سهم را آستان قدس پرداخت می‌کند.

مسئول جهادی بسیج دانشگاه فردوسی مشهد ضمن اشاره به اینکه حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فردوسی روزانه در روند بسته‌بندی محصولات مشغول هستند، تصریح کرد: این کار به این شیوه خاص اولین بار است که انجام می‌شود و دانشجویان فعالیت خود را از یک هفته پیش از ماه رمضان آغاز کرده‌اند و روزانه ۳ هزار بسته آماده توزیع می‌شود و همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها