مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا چهار شهرستان این استان با ۶ پایگاه نمازجمعه در وضعیت سفید قرار دارند و این هفته نمازجمعه را اقامه خواهند کرد.

برپایی نمازجمعه این هفته در ۶ پایگاه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی  گفت: این هفته در شهرهای درگز، جوین، حکم آباد، جغتای، هلالی و کوهسرخ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم نماز جمعه در حداقل زمان ممکن، غربالگری و تب سنجی از نمازگزاران در مبادی ورودی، فاصله‌گذاری بین افراد در صفوف نماز، ضدعفونی و گندزدایی وسایل نظافت و سرویس‌های بهداشتی و باز گذاشتن درهای شبستان از جمله مواردی است که در هنگام برگزاری نماز باید رعایت شود.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: با توجه به این که دیگر شهرهای استان و از جمله مشهد در وضعیت سفید نیستند این هفته نماز جمعه در آنها اقامه نخواهد شد و امید است با دعای خالصانه مومنان در ماه مبارک رمضان و به یمن وجود صاحب الزمان(عج) و با رعایت توصیه های بهداشتی هر چه زودتر شاهد برچیده شدن آفات و بلیات از سر همه بشریت و ایران اسلامی باشیم.

نماز جمعه از نهم اسفند پارسال در پایگاه‌های نماز جمعه خراسان رضوی برگزار نمی‌شود.

قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها