۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 703636

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: تاکنون سه هزار بسته معیشتی توسط خیرین، بسیجیان و قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم یاری سپاه با محوریت این ناحیه در میان اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان این شهرستان توزیع‌شده است.

سه هزار بسته معیشتی در قوچان توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی ظهر امروز در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی در مجتمع آساک دوچرخ قوچان افزود: در مرحله اول، دو هزار بسته هرکدام به ارزش ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون ریال توزیع و در این مرحله نیز هزار بسته به ارزش ریالی سه میلیارد و ۵۰۰ ریال در حال توزیع است.

وی اضافه کرد: این بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، گوشت سفید و قرمز، روغن، رب، ماکارونی و خرماست که اقشار آسیب‌پذیر مشمول دریافت این اقلام توسط کمیته‌های مربوطه سپاه ناحیه قوچان شناسایی‌ شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان این که رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در راستای تحقق بخشیدن و عملیاتی کردن سخنان مقام معظم رهبری بوده است گفت: قرارگاه‌های فرعی این شهرستان همچون بهزیستی، کمیته امداد، اوقاف و هلال‌احمر تاکنون ۱۱ هزار بسته غذایی در قوچان توزیع کرده‌اند.

زرقانی افزود: پیش‌بینی می‌شود این عمل خداپسندانه به‌منظور کمک به اقشار  آسیب‌پذیر جامعه و توزیع مواد غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه یابد تا مرهمی بر درد نیازمندان باشد.

امام‌جمعه قوچان نیز با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ همدلی و مواسات به‌فرمان مقام معظم رهبری در ایران اسلامی کفت: این اقدام، مؤمن بودن جامعه را می‌رساند و یک فرصت عالی به وجود آورده است و پرده دیگری از برکات اسلام و جمهوری اسلامی ایران کنار زده شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با بیان این که توزیع هزار بسته معیشتی به نام ۷۳۴ شهید سرافراز قوچان انجام می‌شود افزود: امروز انسان‌های زیادی در خانه‌ها بسته‌های مواد غذایی درست کرده یا گوشت میان نیازمندان توزیع می‌کنند و این حرکت عظیم در تاریخ باقی خواهد ماند.  

شهرستان قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها