مایکروسافت به صورت رسمی از سری لپ تاپ های سرفیس خود به نام های Surface Pro X ، Surface Pro ۷ و Surface Laptop ۳ رونمایی کرد.

مایکروسافت از سرفیس های محبوب خود رونمایی کرد+عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مایکروسافت در ماه اکتبر گذشته سری لپ تاپ های سرفیس خود را در قالب سه دستگاه جدید به نام های Surface Pro X ، Surface Pro ۷ و Surface Laptop ۳ گسترش داد. تاکنون این رایانه ها فقط در ایالات متحده ، انگلیس و برخی از بازارهای اروپا در دسترس بودند و سال گذشته Surface Pro ۷ در فهرست آمازون و فلیپکارت مشاهده شد ، اما مایکروسافت آن را به صورت رسمی معرفی نکرد.

در همین زمان ،توسط  Redmond دستگاه های Surface Pro X و Surface Laptop ۳ را در وب سایت رسمی قرار داده شد، با این حال ، در مورد قیمت و در دسترس بودن این لپ تاپ ها در آن زمان صحبتی نشد. امروز این شرکت جلوتر رفته است و به طور رسمی هر سه رایانه را معرفی کرد. در این گزارش اطلاعات و مشخصات Microsoft Surface Pro X ، Surface Pro ۷ و Surface Laptop ۳ ارائه شده است.


مشخصات و ویژگی های Microsoft Surface Pro ۷


لپتاپ Microsoft Surface Pro ۷ یک دستگاه ۲ در ۱ است ، به این معنی که می توان از آن به عنوان تبلت و همچنین یک لپ تاپ ویندوز کامل استفاده کرد، لپ تاپ ترکیبی با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی PixelSense که دارای رزولوشن ۲،۷۳۶ x ۱،۸۲۵ پیکسل است. مایکروسافت این نوت بوک را در پیکربندی های حداکثر ۱۶ گیگابایت رم ، پردازنده های Intel Core i۷ و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD ارائه می دهد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به Windows ۱۰ Home ، دوربین فوکوس اتوماتیک جلوی ۸ مگاپیکسلی ، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی ، میکروفن استودیویی دور از میدان ، دو بلندگو استریو ۱.۶W با پشتیبانی Dolby Audio و حداکثر ۱۰.۵ ساعت عمر باتری اشاره کرد. از لحاظ ارتباطی ، یک درگاه USB Type-C ، یک درگاه USB ۳.۰ ، یک درگاه Surface Connect ، Wi-Fi با باند دوگانه ، بلوتوث ۵.۰ و یک کارت خوان microSD وجود دارد.

مشخصات و ویژگی های Microsoft Surface Pro X

لپتاپ Microsoft Surface Pro X اساساً نسخه ARM از Surface Pro ۷ است که یک دستگاه ۲ در ۱ از یک صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی لبه به لبه QHD بهره می برد. مایکروسافت همچنین ادعا می کند که Surface Pro X باریکترین لپ تاپ هیبرید این شرکت با اندازه ۷.۳ میلی متر است. تراشه در هسته نوت بوک چیپست مایکروسافت SQ۱ است که با همکاری Qualcomm ساخته شده است و این پردازنده با یک پردازنده گرافیکی Adreno ۶۸۵ ، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD همراه است.

با استفاده از صفحه کلید جدید Surface Pro X Signature ، Surface Slim Pen و Surface Arc Mouse ، می توانید Surface Pro X را به یک لپ تاپ کامل و استودیو قابل حمل تبدیل کنید، از دیگر مشخصات این لپتاپ جذاب می توان به دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل ، دوربین عقب ۱۰ مگاپیکسلی ، بلندگوهای استریو ۲W با صدای دالبی صوتی و میکروفون های استودیوی دوگانه اشاره کرد و در قابلیت های اتصال ، دو پورت USB-C ، یک درگاه Surface Connect ، پورت اتصال دهنده صفحه کلید Surface ، Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS و GLONASS ارائه می دهد، این لپ تاپ همچنین دارای اتصال LTE با یک شکاف نانو سیم کارت است.

مشخصات و ویژگی های لپ تاپ مایکروسافت Surface ۳
 

همانطور که از نام این محصول مشخص است ، Surface Laptop ۳ به عنوان جانشین Surface Laptop ۲ عرضه می شود، این لپ تاپ در دو اندازه صفحه نمایش ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی با پشتیبانی از قلم سرفیس ارائه می شود، لپ تاپ سرفیس ۳ با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با جدیدترین پردازنده ۱۰ نسل جدید Intel Core مجهز شده است و مدل ۱۵.۵ اینچی دارای پردازنده AMD است. مایکروسافت برای هر دو مدل پیکربندی ۸GB + ۱۲۸ GB SSD را در نظر گرفته است.

گزینه های اتصال در لپ تاپ سرفیس ۳ شامل یک درگاه USB-C ، USB-A ، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و یک درگاه Surface Connect است.

قیمت مایکروسافت Surface Pro X ، Surface Pro ۷ و Surface Laptop ۳

لپتاپ Surface Pro X در یک رنگ Matte Black ارائه می شود و کاربران با پرداخت ۹۸۹۹۹ روپیه می توانند آن را خریداری کنند، سرفیس پرو ۷ در مشاغل رنگ پلاتین و مات سیاه ارائه شده است. این نوت بوک در چهار مدل یعنی Core i۳ با ۴ GB / ۱۲۸ GB ، Core i۵ با ۸ GB / ۱۲۸ GB ، Core i۵ ۸GB / ۲۵۶GB و Core i۷ با ۱۶GB / ۲۵۶GB ارائه می شود. این مدل ها به ترتیب با ۷۲،۹۹۹ روپیه ، ۸۸۹۹۹ روپیه ، ۱،۱۶،۹۹۹ روپیه و ۱،۴۱،۹۹۹ روپیه فروخته خواهند شد، Surface Laptop ۳ هم برای مدل ۱۳.۵ اینچی با Core i۵ و ۱،۱۶،۹۹۹ روپیه برای مدل ۱۵ اینچی با AMD A۹ با قیمت ۹۸۹۹۹ روپیه به فروش می رسد.

این لپ تاپ ها از طریق فروشندگان تجاری آنلاین و خرده فروشی ها، مانند Reliance Digital ، Vijay Sales ، Amazon و Flipkart قابل دسترسی خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها