امام جمعه کدکن از اجرای دومین مرحله رزمایش سراسری مومنانه در میلاد امام حسن مجتبی(ع) در این شهرستان خبر داد.

اجرای دومین مرحله از رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در کدکن تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین بوژمهرانی اظهار کرد: پس از توزیع ۲۳۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهر کدکن، در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، مرحله دوم این رزمایش در آستانه سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

امام جمعه کدکن ضمن تشکر از حمایت برخی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، اضافه کرد: در این مرحله نیز ۲۲۰ بسته مواد غذایی در مجموع به ارزش ریالی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به همت حوزه مقاومت بسیج کربلای کدکن، کانون خادمیاران آستان قدس رضوی، اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه، هیات امنای آستان مقدس امام‌زاده عبدالله (ع) و کمک‌های مردمی بخش کدکن، تهیه و بین نیازمندان ساکن در روستاهای تابعه بخش کدکن توزیع شد.

وی افزود: نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در روستاهای سطح بخش توسط برخی از معتمدین و فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقر در روستاها، شناسایی و توزیع اقلام صورت گرفت.

بوژمهرانی ضمن بیان اینکه مجموع هزینه جمع‌آوری شده در دو مرحله از این رزمایش مبلغ از یک هزار و۱۰۰ میلیون ریال است، متذکر شد: در صورت استمرار کمک‌های مردمی و تامین اعتبار خرید اقلام معیشتی، مرحله سوم این رزمایش در پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بخش کدکن به مرکزیت شهر کدکن، دارای ۱۷ روستا، جمعیتی حدود ۱۴ هزار نفر و وسعت تقریبی ۸۰۰ کیلومتر مربع در ۶۵ کیلومتری شمال غربی تربت حیدریه واقع شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها