معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۸۵۰ بیمار خاص، صعب العلاج و پیوندی در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن زیرپوشش این دانشگاه قرار دارند که به آنها خدمات درمانی و دارویی ارائه می‌شود.

۸۵۰ بیمار خاص زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، محمد نعمت شاهی اظهار کرد: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به عنوان مرکز جامع مراقبت از بیماران خاص و صعب العلاج سبزوار خدمات تشخیصی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، دارویی و درمانی را به بیماران خاص و صعب العلاج ارائه می دهد.
وی اضافه کرد: از ۸۵۰ بیمار خاص زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۶۹ نفر آنها بیماران تالاسمی و هموفیلی هستند که خدمات دارویی و درمانی شامل تزریق خون و فرآورده های انعقادی، ویزیت پزشک، مراقبت های پرستاری و آموزش‌های مورد نیاز را دریافت می کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۱۷۰ بیمار خاص مبتلا به ام. اس زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار دارند که علاوه بر دریافت خدمات تشخیصی نظیر ام. آر. آی، خدمات بستری و آزمایشگاهی و خدمات فیزیوتراپی داروی مورد نیاز خود را از داروخانه دولتی ولیعصر این شهرستان دریافت می‌کنند.
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶  بیمارستان تخصصی و ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی درمانی و ۵۵ باب داروخانه دولتی و خصوصی با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها