نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: چهار سال است که در منطقه مظلوم کلات سیل‌ها تجربه تلخی را برای مردم ایجاد کرده و لازم است مسئولین به داد مردم کلات برسند.

مسئولین به داد مردم کلات برسند/سهامداران در  فروش سهام پدیده عجله نکنند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز( دوشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم شریف ایران اسلامی در همایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه جلوه‌های بزرگی را آفریدند و به کسانی تحت فشار قرار دارند این پیام را دادند که اگر مسئولین شما و دردهای‌شما را فراموش کرده‌اند ما مردم مومن و انقلابی شما را فراموش نمی کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از کسانی که پویش بزرگ نذر سلامت در روزهای ابتدایی بیماری کرونا در جامعه را شکل دادند و از آستان قدس رضوی که بدون سر و صدا در بالاترین سطح کمک‌هایی را  به کارگران، دستفروشان و کلیه کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار و سفره آنها خالی شده بود پرداخت  و خیلی عظیم هنرمندان مستندسازان کشور  خصوصاً خراسانی که اثبات کردند می توانند پا جای شهید آوینی بگذارند و این جلوه های الهی را  به نمایش بگذارند تشکر می کنم و ‌بر وزارت بهداشت و تمامی دستگاه‌های فرهنگی لازم است نهایت مساعدت را با این عزیزان داشته باشند.

بهره برداری مردم از شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد کرونا و با توجه به نیاز شدید جامع به دعا و معنویت که ماه مبارک رمضان اوج آن است و با پشتوانه معنوی ایجاد شده در این ماه که تا یک سال می توانیم در مقابل هجمه شدید شیاطین خود را حفظ کنیم لازم می بینم این ستاد با نظر خواهی از کسانی که به این موضوع توجه دارند تجدید نظر کند. قطعا حضور در صحن های مطهر و مساجد با رعایت پروتکل‌های روشن و شفاف فرصتی برای بهره برداری مردم از شب‌های قدر است.

وی تصریح کرد: چهار سال است که در منطقه مظلوم کلات سیل‌ها تجربه تلخی را برای مردم ایجاد کرده و متاسفانه عدم انجام تکالیف قانونی دستگاه‌ها روز به روز مردم را بر ماندگاری در این منطقه متزلزل می‌کند و متاسفانه این امر کوچه هایی را با چشم هایی اشک بار بر مردم این منطقه تحمیل داشته است، مسئولین به داد مردم کلات برسند از کجا و کدام مشکلات مردم این منطقه بگویم که نتوانسته‌ایم آن را حل کنیم من از مردم این منطقه با توجه به کوتاهی های صورت گرفته عذرخواهی می‌کنم.

حجت الاسلام پژمان‌فر ادامه داد: کوه خواری و تصرفات بی رویه زمین های منابع طبیعی که عمدتاً توسط دستگاه‌هایی به نوعی متولی غوغا می کند، ارتفاعات جنوب در مشهد و زمین‌های اطراف آن نمونه‌ای از این زخم ها است که بر پیکر جامعه وارد و موجب جراحت بی‌اعتمادی بر مردم شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهام پدیده امروز در بورس عرضه شده از کسانی که تلاش کردند تا مشکل مردم حل شود از جمله استاندار استان خراسان رضوی تشکر می کنم، گفت: به سهامداران پدیده توصیه می کنم سهام خود را زود به فروش نرسانند زیرا ارزیابی های صورت گرفته متعلق به سال ۹۴ است و در صورت ارزیابی مجدد و همچنین افزایش سرمایه که مقرر شده صورت بگیرد مطمئناً جبرانی برای خسارت‌های مالی و معنوی آنها است.

وی افزود: به مسئولین متذکر می شوم چرا  سامانه سناپ را جمع‌آوری و شرایط برای ورود ابنیه به بورس را فراهم نمی‌کنید، مگر اعلام نمی‌شود سهام فروشی خارج از بورس خلاف قانون است.

پژمان‌فر تصریح کرد: با توجه به حساسیت مجلس آینده تشکیل جلسه وفاق برای جمع آوری چارچوب اداره مجلس و بررسی فرایند نهایی جهت رسیدن به کاندید واحد در مجلس یازدهم یک مسئله امیدوار کننده است، امیدواریم این جلسه موجب انسجام، وحدت واقعی و خروج از روال گذشته مجلس برای آغاز فعالیت‌ها باشیم، در این جلسه و جلسات سعی شده تا زمینه‌ای ایجاد وحدت واقعی شکل گرفته و بازی های از پیش طراحی شده را کنار بگذاریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در گام دوم انقلاب باید مجلسی را تشکیل داد که اولویت آن مسائل مردم باشد، این اتفاق صورت نمی گیرد مگر اینکه از همه مسائل، اقدامات و بدعت های گذشته مانند شام دادن و اقدامات پلشت دیگر دست برداریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: مسئله بورس نگرانی های زیادی را برای مردم ایجاد کرده اما در این حال بر دولت و صدا و سیما لازم است تا به مردم آموزش‌های لازم برای ورود به این عرصه بدهند و افراد سرمایه خود را در مسیری قرار ندهند که بعداً پشیمان شوند و این امر موجب تجمعات بزرگتر در آینده شود. از طرفی دیگر اعطای خدمات به مردم برای دریافت کد بورسی احتیاج به صف کردن آنها در این فضای نامناسب ندارد بر دولت لازم است تا شرایط را برای رفع مشکلات مردم فراهم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  تمام تلاش خود را کردیم تا مجلس دهم نیز بتواند خدمت شایسته ای در کنار خدمات دیگر نسبت به اولویت های مردم داشته باشد اما برخی افراد اجازه ندادند، شاید مجلس در زمینه قانون گذاری اقداماتی داشت اما در حوزه نظارت نتوانست وظایف خود را انجام دهد و امروز کارنامه ناموفقی برای مجلس دهم به یادگار باقی مانده، امیدواریم مجلس یازدهم مجلس بی‌حاشیه برای انجام خدمت خالصانه به مردم باشد.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها