گیلان- فرماندار رشت تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های دولتی و مردمی در جهت حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای تولید بهره بگیریم.

باید از همه ظرفیت ها در راستای حمایت از تولید بهره گیریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ،میرشمس مومنی زاده در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و رفع موانع تولید شهرستان رشت با تاکید بر لزوم حمایت جدی از سرمایه گذاران، اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه طبیعتا حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان باید مبتنی بر قوانین و مقررات باشد، افزود: البته در اجرای قوانین و مقررات باید شرایطی فراهم شود که حداکثر انعطاف در جهت حمایت و کمک به تولیدکنندگان فراهم باشد.

فرماندار رشت با اشاره به اثرات مثبت واحدهای تولیدی برای مردم منطقه، خاطرنشان کرد: در این راستا باید همکاری و تعامل دو طرفه ای بین مردم منطقه و سرمایه گذاران وجود داشته باشد و از یک سو سرمایه گذاران سعی کنند به دنبال انتفاع جوامع محلی باشند و از سوی دیگر جوامع محلی نیز از سرمایه گذاران حمایت کنند.

برچسب‌ها