استاندار خراسان رضوی در نشست با فرمانداران این استان با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: فرمانداران باید ارتباط خود را با مردم افزایش دهند.

فرمانداران خراسان رضوی باید ارتباط خود را با مردم افزایش دهند

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم‌حسینی در نشست  با فرمانداران  استان که در محل استانداری خراسان رضوی  برگزار شد، بر ضرورت برگزاری این نشست‌ها تاکید کرد و گفت:‌ سال گذشته سال خوبی را در استان شاهد بودیم و در ۱۱ ماه سال پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای صورت گرفت.
وی به افزایش فضای کار، تلاش، امید و هماهنگی‌های کم نظیر در استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: علیرغم آنکه با تحریم‌های اقتصادی مواجه بودیم، خراسان رضوی وضعیت خوب و سرعت قابل قبولی داشت.  
استاندار خراسان رضوی در ادامه به مواجهه با ویروس منحوس کرونا در کل جهان اشاره کرد و ضمن اشاره به تاثیرهای ناباورانه این بیماری در اقتصاد و سبک زندگی مردم خاطرنشان کرد:‌ علیرغم آنکه پیش‌بینی‌ها حکایت از بروز فجایعی در سطح استان داشت، این بیماری به خوبی مدیریت شد و در ۸۰ روز گذشته هیچ شبی نبود که در سطح استان کمبود خاصی داشته باشیم.
رزم‌حسینی همچنین به برگزاری باشکوه و بدون حاشیه انتخابات دوم اسفند اشاره کرد و با تقدیر از همه فرمانداران و ستاد انتخابات استان، افزود:‌ هم نمایندگان فعلی و هم نمایندگان بعدی (منتخبین) باید از سوی فرمانداران تکریم و احترام شوند و تعامل و مشورت در دستور کار باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مردم ولی نعمت ما هستند، افزود:‌ فرمانداران باید ارتباط خود را با مردم افزایش دهند.
استاندار خراسان رضوی در حوزه اقتصادی نیز از اقدامات بسیار مهمی مانند مثلث توسعه اقتصادی یاد کرد و با اشاره به بی‌سابقه بودن وحدت در فرماندهی استان، تصریح کرد: خدا را شکر هماهنگی خوبی در استان وجود دارد.
رزم‌حسینی همچنین تعامل و تشویق معین‌های اقتصاد مقاومتی را وظیفه فرمانداران دانست و با تصریح به این که بهبود فضای کسب و کار یکی از مهم ترین برنامه‌های سال جاری است، گفت: ما به دنبال پیگیری و اجرای پروژه‌هایی هستیم که سرمایه‌های آن جذب شده است.
وی در پایان به برگزاری کنگره هجده هزار شهید استان در سال آینده اشاره کرد و گفت: فرمانداران باید ارتباط خود را با دبیرخانه کنگره به صورت مستمر حفظ کنند تا بتوانیم به صورت با شکوه کنگره فاخر و ارزنده‌ای در سطح استان برگزار کنیم.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها