مدیر روابط عمومی دفتر ریاست دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه در خصوص نصب مجسمه فردوسی در این دانشگاه فردوسی مسئولان دانشگاه فردوسی به تصمیم قطعی نرسیده‌اند، گفت: برای جایگاه نصب این مجسمه شورای تصمیم‌گیری و سیاست گذاری دانشگاه فردوسی تصمیم‌گیری خواهد کرد و سعی خواهد شد بهترین مکان برای این منظور در نظر گرفته شود.

نامشخص بودن جانمایی مجسمه حکیم فردوسی/ یک ریال از بودجه دانشگاه صرف ساخت این مجسمه نشده است

به گزارش قدس آنلاین، گمان زنی‌ها در خصوص ساخت مجسمه عظیم‌الجثه حکیم فردوسی در میدان علوم دانشگاه فردوسی مشهد و پیگیری‌های اساتید و دانشجویان این دانشگاه در رابطه با شفاف سازی در مورد ساخت این پروژه و تامین اعتبارات و هزینه آن سوژه‌ای بود که تحت عنوان"ماجرای مجسمه دانشگاه فردوسی مشهد چیست" از سوی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه "فارس من" ثبت شد و خواستار پیگیری آن بودند.

عادل سپهر در این رابطه بیان کرد: در خصوص نصب این مجسمه در دانشگاه فردوسی مسئولان دانشگاه فردوسی به تصمیم قطعی نرسیده‌اند و اگر نظر بر قرار گرفتن مجسمه حکیم فردوسی در این دانشگاه باشد قطعا برای آگاهی اذهان عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دفتر ریاست دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص محل تامین هزینه ساخت این مجسمه نیز تصریح کرد: یک ریال از بودجه دانشگاه صرف ساخت این مجسمه نشده است و تمام هزینه ساخت را یک خیر خوش‌نام و خوش فکر جهت زنده نگه داشتن نام و یاد حکیم فردوسی تقبل کرده است.

وی که از ذکر نام این خیر خودداری کرد، ادامه داد: برای جایگاه نصب این مجسمه شورای تصمیم‌گیری و سیاست گذاری دانشگاه فردوسی تصمیم‌گیری خواهد کرد و سعی خواهد شد بهترین مکان برای این منظور در نظر گرفته شود.

سپهر از هزینه‌ای که تاکنون صرف ساخت مجسمه شده اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تمام هزینه ساخت بر عهده خیران بوده است و در خصوص زمان اتمام کار ساخت این مجسمه نیز اظهار بی‌اطلاعی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها