به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع)، شب شعر مجازی امیر ولایت ،امشب به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری شب شعر مجازی امیر ولایت

به گزارش قدس آنلاین، این شب شعر مجازی به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) و. با هدف ابراز ارادت به ساحت نورانی امیرالمؤمنین، به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با مشارکت انجمن ادبی رضوی امشب از ساعت۲۲ برگزار می‌شود.
این شب شعر در قالب شعرخوانی جمعی از شاعران مطرح کشور، از طریق صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی @aqart.ir به صورت زنده پخش خواهد شد.
محمدجواد غفورزاده(شفق)، ولی‌الله کلامی زنجانی، محمود حبیبی کسبی، عباس شاه زیدی، ایوب پرندآور، مرتضی حیدری آل‌کثیر، محمدسعید میرزایی، علیرضا رنجکش، رضا رحیمی عنبران، سیدمحسن علوی و محمد جواد تهرانی در این محفل ادبی مجازی شعرخوانی می‌کنند.
از عموم دوستداران شعر آیینی به ویژه اعضای انجمن‌های شعر رضوی در سراسر کشور برای حضور مجازی در این محفل دعوت شده است.
انجمن ادبی رضوی با توجه به دوران مقابله با بیماری کرونا در کشور شب شعرها و جلسات ادبی خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های این انجمن را در فضای مجازی از طریق اینستاگرام و پیام‌رسان‌های بله و تلگرام به نشانی anjoman_adabi_razavi@ دنبال کنند.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها