گیلان - فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه وضعیت کرونا در این شهرستان همچنان قرمز است گفت: نگران حضور مسافران در تعطیلات پیش رو هستیم.

 نگران حضور مسافران در تعطیلات پیش رو هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر ،حسین اسماعیل پور با بیان اینکه به طور میانگین روزانه چهار نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا می شوند، اظهار کرد: به همین دلیل هنوز جزء شهرستان قرمز گیلان محسوب می شویم.

وی افزود: امکانات لازم برای رسیدگی به بیماران در شهرستان وجود دارد و خود مردم نیز با رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی همکاری بسیاری خوبی برای مقابله با کرونا ویروس دارند.

اسماعیل پور با اشاره به شیوع موج دوم کرونا در این شهرستان ادامه داد: تعداد صاحبان خانه دوم در شهرستان رودسر زیاد است و این امر خود دلیلی مهم برای افزایش مبتلایان به این بیماری است.

وی با بیان اینکه موج دوم کرونا در این شهرستان رو به کاهش است، تصریح کرد: رودسر از مبادی ورودی استان است و با توجه به تعطیلات پیش رو، امیداریم تعداد مبتلایان در این شهرستان زیاد نشود. 

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: غربالگری‌ها به طور مرتب در حال انجام است و در این غربالگری‌ها همواره افراد مشکوک شناسایی می‌شوند. 

اسماعیل‌پوربا اشاره به فصل کشاورزی و فعالیت کشاورزان در این ایام، ادامه داد: سعی کردیم مدیریت محلی را در این شهرستان تقویت کنیم و به این ترتیب روستاییان درمقابله با کرونا ویروس محافظت بیشتری شوند.

فرماندار رودسر با اشاره به تعطیلی اصناف پرخطر این شهرستان گفت: مردم این شهرستان به دلیل وضعیت قرمز رودسر، رغبتی به رفتن رستوران‌ها و دیگر مراکز پرخطر را ندارند.

برچسب‌ها