مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران از بازگشایی اتاق عمل جراحی ارتوپدی در بیمارستان ثامن الائمه (ع) چناران پس از ۱۴ سال خبر داد.

بازگشایی اتاق عمل جراحی ارتوپدی در بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران

به گزارش قدس آنلاین، دکتر رجب پور اظهار کرد: با پیگیری های مکرر و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یک جراح و متخصص ارتوپدی در بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران مستقر و با رفع کمبود وسایل و تجهیزات، اتاق عمل ارتوپدی آماده شده است و عمل های مربوطه هم اکنون در این بیمارستان انجام می شود.

وی افزود: تا قبل از این، بیماران مجبور بودند برای عمل های جراحی ارتوپدی به بیمارستان های مشهد مراجعه کنند که مستلزم وقت و هزینه برای همشهریان بود.

جراح و متخصص ارتوپدی نیز از انجام برخی از عمل های جراحی ارتوپدی با تعرفه دولتی برای اولین بار در شهرستان چناران خبر داد.

دکتر جلیلیان گفت: یکی از این عمل ها برداشتن تومور از ساق پای یک دختر ده ساله بود که سال ها به دلیل وجود این توده رنج می برد و به خاطر هزینه های بالای عمل جراحی، درمان نشده بود که خوشبختانه با انجام موفق این عمل، زندگی معمولی به این دختر بچه بازگشت .

وی ادامه داد: برای اولین بار در چناران اولین عمل جراحی شکستگی ساعد و پلاک گذاری (پلاتین) با موفقیت انجام شد؛ همچنین عمل جراحی پارگی تاندون و عصب دست در اولین فرصت (با توجه به اینکه در پیوند دست، زمان بسیار اهمیت دارد) و در یک عمل جراحی طولانی به نحو احسن و با موفقیت انجام شد.

دکتر جلیلیان افزود: هم اکنون عمل های مربوط به عصب دست که باعث خواب رفتگی و مورمور شدن دست می شود نیز در بیمارستان ثامن الائمه (ع) چناران انجام می شود.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها