گیلان- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: ششمین دوره تربیت مربی فضای مجازی و سواد رسانه‌ای با حضور ۲۹۵ شرکت‌کننده در گیلان آغاز شد.

ششمین دوره تربیت مربی فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در گیلان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سجاد ستوده اظهار داشت: با توجه به افزایش کاربرد فضای مجازی در زندگی مردم و با توجه به اینکه نیاز است آسیب‌های مربوط به این فضا را در جامعه کاهش دهیم لذا باید به‌سمت آموزش سواد رسانه‌ای گام برداریم و همه مسئولان باید در این میان به وظایف خود عمل کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این مرکز تاکنون با برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزش مربیان در سطوح مختلف فضای مجازی گام برداشته است بیان کرد: تاکنون ۵ دوره تخصصی آموزش مربی سواد رسانه و فضای مجازی توسط این مرکز برگزار شده و قرار است ششمین دوره آن نیز در بهار و تابستان امسال برگزار شود.

ستوده با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مذکور به‌صورت آنلاین و حضوری در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: این دوره تربیت تخصصی مربی فضای مجازی و سواد رسانه هم‌اکنون در حال برگزاری است و افراد برگزیده در این دوره‌ها با دریافت مدرک خود می‌توانند به تدریس در سطح استان مشغول شوند.

وی با بیان اینکه برای تدریس در این دوره‌های تخصصی از حضور اساتید برگزیده کشوری و استانی استفاده شده است تصریح کرد: در بخش آنلاین این دوره سرفصل‌هایی همچون تفکر انتقادی در مواجهه با رسانه، اوقات فراغت و بازی، جریان‌شناسی، کلیات سواد رسانه‌ای و فنون اقناع به افراد شرکت‌کننده آموزش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۹۵ نفر از افراد علاقه‌مند به دریافت آموزش‌های مربوط به دوره تخصصی مذکور در حال دیدن آموزش هستند افزود: این افراد از ۲۰ اردیبهشت امسال در حال فراگیری مباحث مذکور هستند و بخش آنلاین این دوره نیز قرار است تا دهم خرداد ادامه داشته باشد و افراد پس از قبولی در دوره آنلاین وارد دوره‌های حضوری شده و نزد اساتید کشوری و استانی آموزش می‌بینند.

برچسب‌ها