۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 705084

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با پیگیری‌هایی که انجام داده ایم امیدوارم رأی پرونده سرمربی پیشین تیم ملی به سود ایران باشد.

به دنبال تفاهم باکی روش هستیم

قدس آنلاین: مهدی محمدنبی قبل از ظهر امروز دوشنبه در بازدید از موزه ملی ورزش با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شکایت از سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با وکلایی که دارد در حال پیگیری هستند و مراحل قانونی انجام شده است و با توجه به لوایحی که به فیفا ارسال شده و دقت نظری که کمیته تعیین وضعیت دارد ان شالله نتیجه به سود فدراسیون فوتبال خواهد بود.

وی در مورد اینکه پیش بینی شما از نتیجه این رأی چه خواهد بود گفت: من پیش داوری نمی‌توانم بکنم اما باید تلاش کنیم که رأیی که در کمیته تعیین وضعیت صادر می‌شود به ضرر فوتبال کشورمان نباشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد اینکه چقدر به پیروز شدن در این پرونده امیدوار هستید، گفت: سه وکیل در این پرونده فعالیت می‌کنند که با هم هماهنگ هستند و مشورت‌های قانونی هم صورت گرفته و امیدواریم نتیجه خوبی هم صادر شود.

نبی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به الزاماتی که فیفا به فدراسیون اعلام کرد انتخابات اسفندماه به تعویق افتاد. اساسنامه در حال طی کردن اصلاحات لازم است و ان شالله در شش ماهه دوم سال انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی در مورد عنوان دولتی یا غیردولتی فدراسیون فوتبال هم که در اساسنامه لحاظ خواهد شد، گفت: خود فیفا در سوئیس مقر دارد و با توجه به ضوابطی که در کشور سوئیس هست به ثبت رسیده است. ما هم در کشورمان قوانین داخلی برایمان مهم است و قابل رعایت است. براساس قوانین داخلی فدراسیون فوتبال غیردولتی هست و فیفا هم مخالفتی در این زمینه نخواهند داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده سرمربی دیگر تیم ملی که قطع همکاری کرده است گفت: در مورد کی روش کار حقوقی را داریم انجام می‌دهیم و ان شالله به نتایج خوبی هم برسیم. سعی ما هم بر این است که با یک تفاهم خوب پرونده بسته شود.

نبی در مورد انتخابات هیات فوتبال قم و حواشی آن نیز گفت: در مورد هیات فوتبال قم هم باید بگویم با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داده بود آقای بهاروند ورود کردند و اگر موضوعی بود از فدراسیون بپرسید. در مجمعی که برگزار شد مراحل قانونی طی شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: ستاد مبارزه با کرونا تصمیماتش لازم الاجراست. هیات رئیسه هم باید در این راستا تلاش کند تا همه چیز به بهترین شکل انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها