هدفون Huawei FreeBuds ۳ با ویژگی کاربردی نویز کنسلینگ و چیپست Kirin A۱ راه اندازی شد.

هدفون Huawei FreeBuds ۳ با قابلیت حذف نویز عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی به تازگی هدفون های بی سیم Mi True Mi ۲ خود را راه اندازی کرد تا رقابتی با رقیبان خود مانند Realme Buds Air داشته باشد. اکنون، یکی دیگر از سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی برای ورود به عرصه TWS دوباره در تلاش است تا با جدیدترین محصولات Xiaomi و همچنین گجت‌های Realme ، رقابت کند، همچنین آخرین نسخه از گوشی هوشمند Y۹s هوآوی اخیراً در هند راه اندازی شد.

هوآوی جدیدترین هدفون FreeBuds ۳ خود را با ویژگی هایی مانند بلوتوث ۵.۱ ، ویژگی نویز کنسلینگ ، عمر باتری ۲۰ ساعته و تأخیر صوتی کم را راه اندازی کرده است. Freebuds ۳ اولین هدفون‌های بی‌سیم جهان هستند که قابلیت حذف کردن نویز را ارائه می‌دهند و اولین بار در سپتامبر سال گذشته در IFA ۲۰۱۹ رونمایی شد.



مشخصات و ویژگی های Huawei FreeBuds ۳

هدفون Huawei FreeBuds ۳ از درایورهای پویا ۴.۲ میلی متر بهره می برد و از تراشه Kirin A۱ اختصاصی خود هوآوی که مخصوص گجت‌های پوشیدنی‌ها طراحی شده، استفاده می‌کند، هدفون‌های پیشرفته بی سیم فناوری انتقال دو کانال ایزوکرون را ارائه می‌دهند که باعث تأخیر و مصرف کم انرژی می‌شود. FreeBuds ۳ با تأخیر کم صحبت می‌کند و دارای ۵ تأخیر در پردازش ۵ms و ۹۴ درصد برای از بین بردن تأخیرها و صدای باد است.

برای کنترل ANC ، پخش موسیقی و تماس ، حسگرهای لمسی در هر یک هدفون وجود دارد، FreeBuds ۳ در مورد شارژ می‌تواند که از شارژ بی‌سیم، هم از طریق شارژرهای بی‌سیم و هم از طریق شارژ بی‌سیم معکوس توسط گوشی های هوشمند که این ویژگی را ارائه می دهند ، پشتیبانی کند، هوآوی شارژر بی سیم CP۶۱ را با هدفون به صورت رایگان ارائه می‌دهد.



هوآوی ادعا می کند که FreeBuds ۳ می‌تواند تا چهار ساعت پخش را با یک بار شارژ ارائه دهد و می‌تواند تا ۲۰ ساعت پخش را از طریق کیس شارژ تحویل کاربران دهد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به Bl ، BLE ۵.۱ ​​، کاهش نویز صدا و ویژگی Bone condition اشاره کرد.

قیمت Huawei FreeBuds ۳

هدفون Huawei FreeBuds ۳ با گزینه "Notify Me" در آمازون درج شده است و قرار است از ۲۰ ماه مه به فروش برسد که قیمت این هدفون های بی سیم ۱۲،۹۹۰ روپیه تعیین شده است، مشتریان با خرید این هدفون، شارژر بی‌سیم هوآوی CP۶۱ را دریافت می‌کنند و شرکت هوآوی، FreeBuds ۳ را در رنگ‌های قرمز، کربن سیاه و سفید و سرامیکی ارائه می دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها