رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند رسانه ملی از حمایت بیشتر از مستندسازان با رشد ۵۰ درصدی حق پخش در این دوره خبر داد.

حمایت صداوسیما از مستندسازان با رشد ۵۰ درصدی حق پخش/ فراخوان چهارمین جشنواره مستند اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، سلیم غفوری رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند و مدیر شبکه مستند با اعلام آغاز به کار چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند گفت: این جشنواره در بخش های فیلم مستند، عکس مستند و مستند نگاری فعالیت خود را شروع کرده است.

غفوری افزود: چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش مستندنگاری، این جشنواره می کوشد تا با تشویق خبرنگاران و روزنامه نگاران برای افزایش قدرت نویسندگی، تحلیل و توصیف و انتخاب برترین گزارش های مستند در رسانه های نوشتاری طی دو سال گذشته گامی در جهت گسترش این رویکرد در جامعه بردارد.

وی تصریح کرد: بخش عکس مستند هم با هدف شناسایی و حمایت از عکاسان مستعد و فعال در حوزۀ عکاسی مستند، کمک به رشد کیفی تولید و دیده شدن عکس مستند و حمایت و تقویت جریان تولید عکس مستند برگزار می شود.

مدیر شبکه مستند همچنین با اعلام رشد ۵۰ درصدی حق پخش آثار راه یافته به چهارمین جشنواره مستند ادامه داد: امسال به مبالغ نقدی جوایز چهارمین جشنواره مستند افزوده شده تا مستند سازان با انگیزه بیشتری در این رویداد ملی شرکت کنند.

رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند تاکید کرد: از ویژگی های دیگر این دوره اضافه شدن جوایز تخصصی مانند تدوین، تصویر و پژوهش و صدا به جشنواره است تا دیگر زحمت کشان عرصه مستند هم از این رویداد بی نصیب نباشند.

سلیم غفوری خاطرنشان کرد: در بخش مستند نگاری هم امسال افزایش رقم جایزه را شاهد خواهیم بود تا نویسندگان و خبرنگاران دغدغه مند عرصه رسانه با انگیزه ای مضاعف در این دوره جشنواره مشارکت داشته باشند.

گفتنی است هنرمندان مستند ساز و خبرنگاران عرصه رسانه تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.festdoctv.com ضمن ثبت نام و ثبت اثر در این جشنواره ملی شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها