معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نشستی که به منظور بررسی کیفیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد، گفت: در روز قدس هیچ مراسم فیزیکی برگزار نمی‌شود.

هیچ مراسم فیزیکی در روز قدس برگزار نمی‌شود/ برای پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس، از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

به گزارش قدس آنلاین، در سومین جلسه هماهنگی کیفیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که روز گذشته در سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، حسن جعفری با تقدیر از هم افزایی و همدلی صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان جهت برگزاری مراسم شب‌های قدر، آخرین وضعیت کرونا در استان را تشریح کرد و گفت:‌ به گفته سازمان بهداشت جهانی حداقل یک سال دیگر باید به همزیستی با کرونا ادامه دهیم و در این مسیر تداوم رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه به لغو رژه موتوری در تهران اشاره کرد و با تاکید بر شرایط خاص به وجود آمده بر اثر شیروع بیماری کرونا گفت:‌ بنا شد به هیچ عنوان هیچ مراسمی در روز قدس برگزار نشده و در ۲۱۸ شهرستان سفید در بین خطبه‌های نماز جمعه صرفا شعار علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر داده شود.
جعفری در همین رابطه بر افزایش فعالیت در فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد:‌ با توجه به معامله قرن، باید افشاگری‌ها و دفاع از مظلومیت فلسطین به جد پیگیری و از همه ظرفیت‌های صوتی و تصویری استان، برای پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس استفاده و پس از آن نیز تبیین و ترویج فرمایشات معظم‌له در دستور کار قرار گیرد.
وی در پایان ممنوعیت برگزاری نماز عید فطر در مصلی را یادآور شد و گفت: نماز عید در مساجد با اولویت فضای باز و الزام به استفاده از مهر شخصی، زیرانداز، ماسک و دستکش از سوی نمازگزاران برگزار شود.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها