گوشی هوشمند هوآوی P۴۰ Lite ۵G با دوربین‌های چهارگانه و چیپست Kirin ۸۲۰ عرضه می‌شود.

هوآوی P۴۰ Lite ۵G را بیشتر بشناسیم +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی سری پرچمداران خود را در ماه مارس سال جاری راه اندازی کرده بود، این ترکیب شامل یک دستگاه استاندارد P۴۰ ، P۴۰ Pro و P۴۰ Pro + است. اکنون این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی دستگاه جدیدی را در این سری با نام P۴۰ Lite ۵G معرفی کرده است، هوآوی در اوایل ماه فوریه P۴۰ Lite را راه‌اندازی کرده بود ، اما نسخه جدیدی از هواوی نوا ۶ SE بود و با آخرین دستگاه P۴۰ Lite کمی متفاوت است و با مشخصات به روز شده ارائه می‌شود، با این حال به نظر می رسد که یک نسخه جدید از نوا ۷ SE ۵G در حال تولید باشد که ماه گذشته در چین اعلام شد. P۴۰ Lite نیز دستگاه ضعیف شده از مدل استاندارد P۴۰ است. بیایید نگاهی به مشخصات فنی این گوشی هوشمند بیاندازیم:

مشخصات و ویژگی‌های هوآوی P۴۰ Lite ۵G

گوشی هوشمند Huawei P۴۰ Lite ۵G از نمایشگر LCD ۶.۵ اینچی با وضوح FHD + برخوردار است. این دستگاه از پشتیبانی HDR۱۰ و یک دوربین حفره‌ای در گوشه بالا سمت چپ بهره می‌برد و دستگاه اسکنر اثر انگشت جانبی را پشتیبانی می‌کند، در قسمت پشتی، ماژول چهار دوربین مستطیلی وجود دارد و Huawei P۴۰ Lite ۵G در انواع رنگ‌های silver، Space، Crush Green و Midnight Black ارائه شده است.



در بخش دوربین، چهار دوربین تنظیم شده در هوآوی P۴۰ Lite ۵G وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، لنز با زاویه گسترده ۸ مگاپیکسلی ، ماکرو ۲MP و حسگر عمق ۲MP است و همچنین این دستگاه از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در بخش سخت افزاری ، هوآوی P۴۰ Lite ۵G از تراشه Kirin ۸۲۰ ۵G استفاده کرده است، این سخت افزار رم ۶ گیگابایتی را در خود جای داده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار شما قرار می دهد و یک شکاف کارت microSD برای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

هوآوی P۴۰ Lite ۵G از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰W پشتیبانی می‌شود. از نظر نرم افزاری ، این دستگاه EMUI ۱۰.۱ را بر اساس اندروید ۱۰ اجرا می‌کند و در قسمت اتصالات ، این گوشی هوشمند ۵G ، ۴G VoLTE ، NFC ، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری را به کاربران ارائه می‌دهد.

قیمت گذاری و در دسترس بودن هوآوی P۴۰ Lite ۵G

گوشی هوشمند Huawei P۴۰ Lite ۵G دارای برچسب قیمت ۳۹۹ یورو است و پیش فروش آن از ۲۹ مه آغاز می‌شود، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دسترسی و زمان عرضه آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها