فرمانده انتظامی مشهد گفت: عاملان شرارت و تیراندازی هوایی در بلوار طبرسی شمالی مشهد دستگیر شدند.

دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و تیراندازی هوایی دو جوان پرایدسوار در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی مشهد قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق بررسی های اولیه، دو جوان پرایدسوار با اسلحه شکاری و قمه، اقدام به تیراندازی هوایی و ایراد خسارت به یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی پارک شده در کنار خیابان کرده و متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش پلیس این دو متهم چهره زنی شدند و در حال تخریب شیشه های یک منزل مسکونی دستگیر شدند.

صارمی ساداتی افزود: در ادامه این عملیات، سه متهم دیگر این پرونده نیز توسط پلیس دستگیر شدند و از متهمان یک قبضه اسلحه شکاری، ۶ فشنگ و دو عدد قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دستگیری عامل ٤٧ فقره سرقت

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در خبری از دستگیری عامل ٤٧ فقره سرقت در مشهد خبر داد و افزود: در پی اعلام سرقت منزلی مسکونی در مشهد موضوع در دستور قرار گرفت.

سرهنگ جواد شفیع زاده گفت:‌ با توجه به افزایش پرونده های مربوط به سرقت وسایل خانه و محتویات داخل خودرو در نزدیکی سرقت اولیه، ‌کاراگاهان پلیس دریافتند که سرقت ها توسط یک نفر انجام شده است.

وی ادامه داد: متهم شناسایی و حین سرقت از یک مسافرخانه دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۵ عدد دوربین مداربسته، یک دستگاه دوچرخه، تعدادی جک خودرو، پنج حلقه رینگ و لاستیک، ۲۰ عدد عینک آفتابی، سه دستگاه پخش خودرو، دو عدد پیک نیک، چهار دستگاه تلویزیون ال. ای. دی و تعدادی لوازم مسروقه دیگر را کشف کردند.

شفیع زاده افزود: تاکنون تعداد ۴۷ مالباخته در این زمینه شناسایی و ضمن ارائه شکایات، برخی از آنان اموال مسروقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل گرفته اند.

وی ادامه داد: مالباختگان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، ‌شماره سریال کالای مسروقه را وارد و پیگیری کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها