سند روز روابط عمومی برای نخستین بار در کشور در یکی از دفاتر اسناد رسمی مشهد با حضور جمعی از مدیران خراسان رضوی ثبت رسمی شد.

نخستین سند "روز روابط عمومی" در مشهد ثبت رسمی شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان‌ رضوی گفت: ۱۳ سال از نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز "ارتباطات و روابط عمومی" در تقویم کشور می‌گذرد و در این سالها شاهد حرکت روابط عمومی در مسیر حرفه‌ای شدن با ایفای نقشی اثرگذار در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی با فراهم نمودن بستر عادلانه اطلاع رسانی و روشنگری افکارعمومی بوده ایم.
محمد حسن بهادر افزود: امروزه روابط عمومی و ارتباطات به قلب تپنده هر مجموعه‌ای تبدیل شده‌ است و با نشر عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسانها به منظور آگاهی‌بخشی و افزایش سطح مشارکت مردمی، نقش مهمی در تحقق رشد و توسعه کشور و ایجاد جهش در خدمت رسانی عمومی ایفا کرده است.
وی ادامه داد: به منظور فراهم کردن شرایط حرکت کشور در مسیر رشد و توسعه بر خود واجب دانستیم تا با ثبت رسمی روز ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز روابط عمومی با حضور اعضای هیات مدیره شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان بر اهمیت این جایگاه ویژه در جامعه تاکید و از زحمات تمام فعالان در این حوزه قدردانی و تشکر کنیم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان‌ رضوی گفت: این سند شامل دو بخش اقرار به رسالت و تعهد به صداقت در این حرفه است که خلاصه آن به‌عنوان منشور اخلاقی کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نصب العین قرار خواهد گرفت و اصل این سند پس از پردازش هنری تحویل سازمان اسناد ملی به عنوان سندی ماندگار خواهد شد .
۲۷ اردیبهشت ماه در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نام‌گذاری شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها