خراسان شمالی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری تئاتر آیات تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

مهلت ارسال متون به جشنواره ملی تئاتر آیات تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۳۱ اردیبهشت ماه بود با درخواست های هنرمندان و شرایط کرونایی مدت زمان مذکور تا پایان ۳۱ خردادماه سال جاری تمدید شد.

وی اظهار داشت: مراحل بعدی جشنواره منوط به تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و شرایط حاکم بر اجرای فعالیت های نمایشی خواهد بود و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

فرخنده، بیان داشت: روایات، احادیث انبیای الهی و ائمه اطهار (علیهم السلام)، قصص و آیات قرآنی، زندگی و سیره اهل بیت، آموزه‌های دینی، اخلاقی و بازخورد آن در جامعه کنونی و بروز رسانی در زندگی معاصر و شخصیت‌های مؤثر تاریخ اسلام از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی، خاطرنشان کرد: جشنواره سراسری تئاتر آیات با حمایت و همکاری معاونت قرآن و عترت و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری خراسان شمالی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها