بیمارستان ۶۱۰ تخخوابی امام رضا (ع) در مشهد با کاهش مبتلایان بستری از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی خارج شد.

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی خارج شد

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نقل از جانشین رییس این دانشگاه گزارش داد: با توجه به کاهش آمار بستری بیماران مبتلا به بیماری کووید-۱۹، بیمارستان امام رضا(ع) از مرکز اختصاصی درمان مبتلایان  به کرونا خارج شد.
دکتر شاپور بدیعی افزود: بدین ترتیب بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بستری در این مرکز به بخش های محدودتری انتقال می یابند و بیمارستان پس از انجام مراحل ضد عفونی و گندزدایی کامل برای ارائه خدمات به سایر بیماران آماده می شود.
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدام به معنای تعطیلی بخش‌های کرونایی نیست و اکنون چند بخش بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان شریعتی همچنان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی فعال هستند.
بدیعی افزود: مردم  عزیز کاهش روند بیماران بستری را نباید به معنای اتمام ویروس کرونا تلقی کنند و همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.
در دوران شیوع کرونا سه بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی و قائم (عج) در مشهد به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص یافتند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹،  ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۶۴ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۱۸۳ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها