معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: پویش مجازی " ای قدس، صبح نزدیک است" به همت این اداره کل آغاز شد.

پویش مجازی " ای قدس، صبح نزدیک است" آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مالک اشرفی افزود: با هدف اعلام همبستگی دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان با مردم مظلوم فلسطین، مسابقه استانی" ای قدس، صبح نزدیک است" در فضای مجازی ویژه همکاران پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی و دانش آموزان تمام مقاطع برگزار می شود.

وی ادامه داد: این پویش فرهنگی مسابقه‌ای با محوریت روز قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است که در محورهای شعارنویسی (کارت پستال الکترونیک)، پوستر و موشن‌گرافی ویژه دانش آموزان تمام مقاطع و همکاران فرهنگی برگزار می‌شود.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: هدف از این کار این است که در شرایط کنونی که امکان برگزاری راهپیمایی مردمی به روال هر ساله مهیا نشده، با شعارنویسی و طراحی پوستر ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین بتوانیم در بستر فضای مجازی پویش‌های رهایی قدس را راه‌اندازی کنیم.

مالک اشرفی افزود: مهلت ارسال آثار در این پویش تا ۶ خرداد ماه ۹۹ است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های داخلی به ادمین کانال های معاونت پرورشی به آدرس mp_khr@ ارسال کنند.

هم اکنون استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز و حدود ۹۰ هزار فرهنگی دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها