۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 705566

روز قدس با موضوعاتی مثل مسیر مقاومت آرمانهای انقلاب و تغییرات پارادایمی در محیط اجتماعی و محیط بین الملل مرتبط است، یعنی نمی توان قدس را مانند مساله کشمیر دانست چرا که موضوع قدس با مساله تمدن اسلامی و جنبه های نظری از مساله حکمرانی تمدن سازی و پایان دادن به مسیرسکولاریزم مرتبط است.

قدس آنلاین: مساله قدس با تسلط صهیونیست ها بر جهان و اداره جهان مرتبط است، لذا قدس دراین محور بزرگ یک  سمبل و سنگ نشانی دراین مسیر است. بیش از چهل و دو سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  می گذرد، قطعا تجربه امروز ما واطلاعی که از نقش امریکا و صهیونیسم در اداره جهان به دست آورده ایم، در شکل دهی روابط ظالمانه ای که امروز در محیط بین الملل حاکم است کاملاً به این موضوع واقف هستیم که بدون قدس مسیر مقاومت معنا نمی یابد، چرا که نقطه فرجام ما آزاد سازی قدس است ور آزاد سازی قدس، آزاد سازی مکه واز بین رفتن رژیم ها و جریان های ارتجاعی را به دنبال خواهد داشت.

آزاد سازی قدس از بین رفتن روابط ظالمانه در محیط بین الملل و پایان دادن به جنگ های امروز جهان را در پیش خواهد داشت. مردم دنیا شاهد این موضوع مهم هستند که صهیونیزم پشت همه جریان های ضد بشری است، رد پای صهیونیزم در درگیریهای اقصی نقاط دنیا،  و نقش کمپانی های بزرگ جنگ افروز که تحت عنوان کمپانی های اسلحه سازی هستند کاملا مشهود است.  شاید جریان صهیونیزم در بریتانیا پایگاه بزرگ تری داشته باشد اما سمبل آن در اسرائیل ریشه دارد. صهیونیست ها با باورهای انحرافی خود همه دنیا را از طریق کانون های تصمیم گیری خود به آتش کشیده اند،  

بزرگترین خانواده های ثروتمند در جهان صهیونیست ها  هستند و شبکه عظیم رسانه ای دنیا در اختیار صهیونیسم است، صهیونیستها از جنگ جهانی دوم تا کنون تور رسانه ای خود را بر رسانه های دنیا پهن کرده اند، تأثیر حضور شبکه ماسونری آنها درهمه حکومت ها دیده می شود، همین دلاری که بر اقتصادها استیلا یافته است ناشی از سیاست های صهیونیسم جهانی است. بحران هایی چون داعش و  جریان افراطی گری مذهبی با حمایت های صهیونیست ها به آدم کشی ادامه می دهد، به عبارتی همه مشکلات امروز دنیا اعم از فقر، جنگ، شکاف طبقاتی، تعارضات قومی و منطقه ای وابسته به عملکرد صهیونیست هاست.

امروز کمپانی های داروسازی دنیا که به دست صهیونیست ها اداره می شود جان مردم بیشماری را تهدید می کند. قاچاق مواد مخدر و شبکه فسادی که تحت عنوان شبکه فحشا از آن یاد می شود تولید فیلمهای پورنو و هالیوودی همه و همه  در کنترل صهیونیست هاست، لذا مساله فقط قدس نیست مساله موجودیت بشری است که صهیونیستها آن ها را تهدید می کنند، صهیونیست هایی که به توسعه پروژه نیل تا فرات فکر می کردند امروز به دنبال پروژه سیحون و جیحون و فراتر از آن هستند، لذا باید مراقب این جزیان خزنده بود که ادیان صد سال پیش خود ساخته بشر ناشی از ورود صهیونیست ها و حمایت های آنهاست.

 قطعا نباید مبارزه با اسرائیل را در سطح دفاع ازفلسطینی ها وچند کیلومتر زمین اشغال شده پایین آورد، چرا که با این موضوع برخی می گویند تکه ای از این زمین ها را به اسرائیلی ها بدهید و قال قضیه را بکنید در حالی که موضوع حضور و وجود صهیونیزم فراتر از این موضوع است، موضوع سرنوشت بشریت است و بالاتر از آن مقابله با ربوبیت حضرت حق است. حتی قرآن در هزار و چهارصد سال پیش به یهودیان آن زمان بابت اینکه دست های خدا را بسته می دانستند و خدا را مالک آسمان ها و خود را مالک زمین می دانستند لعنت کرده است. رفتار ظالمانه و ضد بشری امریکا را که امام خمینی (ره) آن را شیطان بزرگ نامید ناشی از پشتوانه تئوریک  و معرفتی است که صهیونیست ها خلق کرده اند و آن را در دنیا انتشار می دهند، لذا مساله فلسطین مساله چند کیلومتر خاک نیست بلکه مسله جهانی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها