خراسان شمالی- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: با توجه به قرار گرفتن خراسان شمالی در وضعیت هشدار و با هدف پیشگیری از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، هیچ‌یک از تأسیسات گردشگری این استان در ایام تعطیلات عید فطر خدمات‌دهی ندارند.

لغو خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری خراسان شمالی در تعطیلات عیدفطر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان‌پناه اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا و کمیته گردشگری ذیل این ستاد، تمام تأسیسات گردشگری خراسان شمالی اعم از بوم‌گردی‌ها، واحدهای پذیرایی و اقامتی تعطیل بوده و خدماتی ارائه نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خراسان شمالی نسبت به شیوع ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد، تصریح کرد: دستورالعمل‌های لازم به واحدهای گردشگری ابلاغ شده است و نظارت و بازرسی‌های لازم برای حسن اجرای این دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: آغاز به کار مجدد تأسیسات گردشگری و فعالیت آن‌ها منوط به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا است.

یزدان‌پناه با اشاره به زمان فعالیت و بازگشایی موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی نیز افزود: در جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در وزارتخانه متبوع در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب‌ها